Az EcoSport korábban is létezett, de erről a világnak ezen a felén alig tudott valaki, mivel kizárólag Latin-Amerikában lehetett vele találkozni.
Az EcoSport korábban is létezett, de erről a világnak ezen a felén alig tudott valaki, mivel kizárólag Latin-Amerikában lehetett vele találkozni.
Nem rémlik, hogy szerepelt volna MK8-ból ST, mindenesetre itt az új kiadás - sajnos egyelőre csak "valószínű". Gyári vonalakhoz képest meglepően sportosra sikerült, kérdés mire lesz elég a 180 ló.
Mit kell belezsúfolni egy sikerre szomjazó modellbe a középkategóriában? Hogyan lehet az új Focus nyerő?
Ez az a kategória, ahol mindenki sikeres akar lenni, mindenki be akar ide nyomni egy ütős modellt, az azonnali kasszasikert. Egy jól eltalált középkategóriás családmodell megteremtheti egy nagyobb gyártó hírnevét és pénzügyi stabilitását is. A Ford elhúzódó haláltusát mutatott be az Escort sorozattal: addig fejlesztették, csiszolgatták, hogy a konkurencia látótávolságon kívülre került. Okos döntés született, minden tervet, minden Escortra emlékeztető papír fecnit tűzbe dobtak, és megcsinálták a Focust.
A Focus harmadik generációjából is elkészült az ST sportváltozat, amely erősebb, mint korábban bármikor. A technika vadonatúj, és papíron hozza az elvárható teljesítményt, bár a fronthajtás és a brutálisan erős turbómotor kombinációja nem épp ideális.
Megjelent a Ford Fiesta újabb különleges kiadása: a típus 35-ik születésnapját a Sport Special Edition kölni bemutatásával ünnepelte a cég. A fekete méregzsákot kizárólag európai piacra szánták - Amerikában és Kínában amúgy is inkább a lépcsős hátú változatot keresik.