Itt a 2012-es Fiesta, talán hívhatjuk ráncfelvarrásnak is. Ezzel a Fiesta is megkapta azt az egységes orrot, amit a többi Ford modell visel.
Itt a 2012-es Fiesta, talán hívhatjuk ráncfelvarrásnak is. Ezzel a Fiesta is megkapta azt az egységes orrot, amit a többi Ford modell visel.
Elsőre furán hangzik, hogy ezzel az ezer köbcentis háromhengeressel verték meg a Nürburgring Nordschleifén a Ferrari Enzót, a Pagani Zondát és a Lamborghini Aventadort, de egyáltalán nem mindegy, hogy mibe építik be az apró turbómotort.
A Mustang GT 500 kompresszoros V8-as motorjával eleve felfoghatatlanul erős, de a Shelby műhely némi átalakítással csaknem megduplázták az izom-kupé teljesítményét. A félelmetes az, hogy ilyen Shelby 1000-est elvben bárki vehet magának, ha van elég pénze.
A Focus úgy tűnik, kinőtte az RS kategóriát - legalábbis erre utal ez a cikk és a benne meglebegtetett FiestaRS. Várjuk szeretettel.
Az 1,6 literes motorokat kiváltó ezres Ecoboost eleve elég túlfeszített motornak tűnik a maga 120 lóerejével, de ha hinni lehet a pletykáknak, a Ford tervezői nem állnak meg itt. A következő nagy dobás ugyanennek a blokknak a 180 lóerős kivitele lehet, amelyet a Fiesta sportváltozata kaphat meg.