Nos jobban belegondolva, mindenféleképp cserélni kell. Nem nagy ügy, de érdemes szakemberre bízni (föleg, hogy még a szelepfedéltömítést is alig merted leszedni
).
Már azért is, mert ha már ott van, érdemes megnézni, nem-e véletlenül máshonnan lett olajos. A főtengelyszimmering elfáradásakor is kerülhet olaj a vezérműszíjra...és, ha már megvan bontva és az is tropa, akkor (azt is) kikell cserélni (max 2-3ezer pénz). Plusz kikell rendesen takarítani az olajtól, mert a vezérműszíj a motor lelke, ha elszakad/átugrik megváltozik a szelepvezérlés és kritikus esetben a motor teljes halálához vezethez...szeleptányértörés=hengerfej és motorfelújítás=rengeteg pénzkiadás...még akkor is sokba van, ha Te magad csinálod a szétszerelést, mert csak komolyan felszerelt gépműhelyben lehet felújítani az alkatrészeket....