Úgy tudom,hogy ami a termosztátház oldalában van,az adja a jelet az agynak is.
Az logikus lenne, de ez
és mint tudjuk az minden, csak épp nem logikus.
3 jeladó van.
Egy a termosztátházon, ez megy a ventillátorhoz, azt kapcsolja.
Van egy a blokkban elől az anyós oldalon, ez megy a hőfokmutatóra.
És van egy - most tessék kapaszkodni - a szívósor aljába tekerve. Az 1.1 OHV-ban ugyanis fűtött a szívósor, hűtőfolyadék kering benne...... Más lökettérfogatú CFi esetén is így van, pl.: 1.4.
MK3 1.3-as OHV-t még nem néztem meg ilyen szemmel, valószínűleg ott is így van.
Hogy miért kell fűteni a beszívott levegőt - nyáron is - hűtőfolyadékkal, az számomra még rejtély.
Tessék, ott a helye:
http://img.photobucket.com/albums/v461/MSBennett/Cars/IMG_1019.jpgAmi érdekes: ritkán keresett és ennek megfelelően a többi mk3 alkatrész árszínvonalához mérten"drága". Emellett a keresők nem is listázzák, mivel csak az első kettő jeladót ismerik. Úgy találod csak meg webshopokban (Láng, Bárdi, Cromax, Fridcar), ha cikkszámot keresel.
Mindenhol 10e körüli áron kapod, akciósan 7e-ért el lehet hozni. A Cromax viszont cikkszám alapján adott egyet a fiókból 3700-ért.
Szóval érdekes kis alkatrész, de nem beszerezhetetlen. Nekem már van kettő is.