Sziasztok!
Nagy segítségre lenne szükségem,a címben szereplő kocsiról volna szó, 3hete vettem ,1 héten ment rendesen semmi gond,2héten a a benzinszivattyú reléje elkezdett hangokat adni ,recsegett ehhez hasonló,kiszedtem visszaraktam megjavult, 3héten a mostani 3napos hosszú hétvégén szombaton,beállítottam a szelephézagokat meg lemostam a motor a sok kosztól meg olajtól ,mosás után lefújtam levegővel a vizet a csatlakozókból stb. ahogy szokás,ezután indítás minden frankó semmi probléma.Ma reggel mondom elmegyek a boltba, se kép se hang ,gondoltam rajtahagytam a rádiót azt leszívta az aksit,berakok egy másikat és azt vettem észre, hogy a töltés és az olajnyomás lámpa ég úgy ,hogy bent sincs a slusszkulcs ,mondom ráindítok lesz ami lesz,beindult rendesen ,ahogy kell neki,igen ám de mikor leakartam állítani ki is vettem a kulcsot a helyéről járt tovább a motor,következő lépés aksiról le a pozitív+negatív saru motor még mindig jár,úgyhogy maradt a lefullasztásos leállítás sikerült is.Ezek után lebontottam a gyújtáskapcsolóról a burkolatot hogy mégis mi a ménkű van és látom ,hogy gyújtáskapcsolón van egy plusz vezeték ami rá van köve (nem is forrasztva) a test drótra egyébként ez is a benzin szivattyúé ,de hogy minek mikor nélküle is működik rendesen ,lekötöttem leszigeteltem majd kezdek vele valamit.Aksit visszakötöm indítás megy megint rendesen,de valamiért hozzáért a kezem a fénykürthöz és a kocsi leállt ,újraindít és most, direkt meghúzom a fénykürtöt és a kocsi leáll.Biztosítéktábla le mert ahogy leállt a kocsi a relék ,megint elkezdtek recsegni,ahogy levettem a biztosítéktáblát jött vele egy fekete kis doboz is (riasztóvezérlő vagy mi)ez recsegett lekötöttem minden helyreált . Visszapakoltam mindent indítottam végignéztem minden kapcsolót nem e megint leállítja a kocsit ,de nem ,járattam majdnem egy órát minden jó.2 órával később kimegyek ,hogy megnézzem indul -e , de se kép se hang, megint leszopta valami az aksit gondolom megint égtek a töltés és az olajnyomás lámpák plusz ment a benzinszivattyú.
Na erre mondjon valaki valami okosat, mert ez ku**a érdekes (bocs káromkodásért ,de ezen a ponton már mást nem tudok) egy kis mosás ennyi gubancot csinál akkor inkább fulladjon bele az olajba meg a koszba.
Kókányolást azon az egy szálon kívűl (benzinszivattyú+drótja)nem találtam minden gyárinak néz ki.
Fejegység beázás okozhat ilyet tudtommal csak gyújtást vezérel??
Előre is köszönöm a tanácsokat.