Én azt olvastam valaamelyik szaklapban,hogy a mai autókban,jóval több lóerő,nyomaték van,mint amennyivel kijön.
Ez egyrészt biztonsági ráhagyás(nem kevés),másrészt,a mai emissziós normáknak megfelelés miatt van.
Harmadrészt pedig,szintén nem a a konkrét autóhoz állítják be,hanem egy általános beállítást kap mindegyik,ami egy középérték.
Szóval,az én olvasatom szerint,be lehet jobban lőni egy autót a gyári beállításainál,a biztonságos határokon belül.
Csupán egy hozzáértő embert kell találnom,aki az állítható tuningboxot a megfelelő(nem a maximum)értékekre belővi.
Vagy tévedek??
Sudye!Félre ne érts,nem veszekedni akarok,hanem okosodni.
csupán azt szeretném,hogy járjuk körül a témát,és vitassuk meg a lehetőségeket!(ha már úgy alakult,hogy ilyet vettem,szeretném ezt erősíteni egy picit,míg meg nem veszem az új verdámat,ami még legalább 3 év)
Ahoz már nem fogok hozzányúlni,mert elég a teljesítménye,amit gyárilag kínál(1,4-150 ló,turbos Bravo)