Hát megmondom az igazat, Jó kis gép lett ez így.
Kicsit még jobb lett mint a gyári 1.8 TD, mivel a Fiesta Lendkereke könnyebb
és azt át kellett tenni mivel a váltó is más az escorton, tehát Escort blokk Fiesta váltóval.
Jó kis párosítás. És a Fiesta 1.8D 35ös rendszer helyett, átmenő 60-as sem rossz.
De elektronika is kell bele. A Blokk csere nem elég.
Sudye most az egyszer igazad van, vmi légbeömlős megoldás kell a Coolernek, bár az
Escorton Semmiféle ilyen megoldás nem volt. De ártani nem árthat.
De aki feltalálta az escortot azt felkötném, ilyen idióta megoldást,
ahogy az a motor be van rakva nem egyszerü, Kb5-6 óra volt még kiszedtük.
Fiesta motor max 2óra alatt kint volt.
A cooler a mondiba is elég neccesen lett belerakva gyárilag. Amivel tényleg szívás lehet az a hűtő cseréje. De ha nem klímás a verda akkor sztem simán bekell férjen, max kicsit faragni kell.
Ami "mókás" lehet még, a coolerhez elvezetni a levegőt. Az ugyanis a mondinál is úgy lett megoldva, h a géptetőszigetelésben alakítottak ki egy járatot ami bevezeti a menetszelet a coolerhez.
Amúgy MK2-es mondi turbója nem olyan tekervényes mint az MK1-eseké. Szóval az talán kicsit könnyebben befér (sztem a fékrásegítő szétfardása nélkül is).
Egyébként érdekes témát feszegetünk. Kiváncsi lennék mekkorát lép egy tökéletes adoptáció...
el lehet gondolkozni escorton is, tudtommal ugyanaz van az 1.8 TD escortokba is. abba is van intercooleres meg nem ic-s. hasonlóan van megoldva mint a mondeoban. de az a levegő édeskevés neki sztem. ill pár TD-s ismerős szerint is. ezért géptető kivág, légbeömlő a cooler fölé, és máris rendbe van a dolog