Sziasztok! Most regeltem, mert nalam is fennal a jelenseg. 93as, 1.1i. Novemberben vettem a kicsi kocsit, hogy ez nekem tokeletes lesz pesten futkozni. Kicsi, de nem eszik sokat, erre megfelel. Aztan jott a pofon, 10l-t evett, s folyamatosan megtorpant, mint amikor a karbis motor sokat kap, es nem birja eldolgozni.. Haver szerelo faterja megnezte, szerinte a folytoszelep vegen levo poti vezetekei voltak zarlatosak. Huzott rajuk zsugorcsovet, kicserelte az olajat, aztan pa. Az auto jobban ment, nem torpant meg, a fogyasztas 8.5re ment le.
Aztan karacsonykor megintcsak elkezdte ez a megtorpanast, es megint sokat kezdett enni egy BP-Zalaegerszeg tavon. Majd elmult magatol. Szerinte ezt a potit kene cserelni, mas szerint a lambdaszonda kuka/ Ugy nez ki, a kabeleivel ganyoltak valamit/... Kozben kilyukadt a huto, igy utantoltogetessel jartam egy ideig, majd mult heten egy haveromnal kicsereltuk egy bontottra a hutot. Az rendben van, most nem ereszt, vizfogyasztas nincsen. De ez a haver amikor meglatta az olajbeonto sapkat, mondta, h kesz, hengerfejes. Az enyem nem volt ennyire dzsuvas sosem, neha kitoroltem. De elofordult, hogy egy gyuru formajaban belefagyott, mikor nagyon hideg volt.. Most kicsit beparaztatott, atmentunk a szomszed utcaba, s kaptam idopontot Ford szerelotol csutortokre./XIX ker, /.
Kozben haver fiestajara is azt mondtak szerelok, h ez a szutyok tulkepp normalis.
Szerintetek a nagy fogyasztas mivel fugghet ossze? Hengerfejes, vagy lambda, vagy folytoszelep visszajelzo? Olcso verda, nem tudok rakolteni meg egy 100ast...
Otletek? varjam meg a szerelo velemenyet? Nem akarok tomitest, meg lambdaszondat, meg potit cserelni. Az egy vagyon most nekem..
Koszi elore is! Gyozo