Rémállmaim vannak ha rá gondolok. 2005ben vásároltam náluk egy 2-es Focust. Munkaautónak vettük, be is lett náluk jelentve. Biztosítottak róla, ha bármi gond van csak hozzuk nyugodtan. Ez a nyugodság csak addig tartott amíg nem volt gond. Kezdődött azzal, hogy rövid időn belűl szétment a szervókormány nyomócsöve a szervíztől kb. 3km-re. Borzalmas hangja volt, spriccelte ki az olajat. telefonáltam a szervízvezetőnek, közölte, hogy gurúljak be az autóval majd megnézik, nincs autómentő aki értemjönne. Begurúltam, szörnyű volt, megdöbbent fejek mellett haldtam el a szörnyű hangú, olajat fröcsögő autómmal. Megállapították, hogy tényleg a nyomócső ment széjjel, gyári hibás, és majd egy hét múlva érdeklődjek, mert nincs hozzá semmi. Hiába könyörögtem, hogy nekem kell az autó, nem tudok ennyit állni, nem tettek semmit. Nem hagytam annyiban a dolgot, elkezdtem telefonálgatni, 20 évig autószerelő műhelyben dolgoztam, többek között mint anyagbeszerző, gondoltam megpróbálom. nem tartott sokáig a dolog, kiderűt, hogy a Váci úton van ilyen cső raktáron. Másnap reggel odavittem nekik az alkatrészt, nem akartak hinni a szemüknek, persze megcsinálni sem nagyon szerették volna, "rábeszéltem" őket. Délután mentem az autóért, gondoltam most már minden rendbe, kár volt. Két utcára lakom tőlük, de alig tudtam hazanenni, iszunyú csikorgó hang előről, erölködő motorral, így döcögtem haza. Kiderűlt, hogy a csupa olaj égszíjjat nem cserélték ki, a nyomorúltja annyira ragadt, hogy alig tudott mozdúlni. Amennyire lehetett megtörölgettük, a régi hagyományos módszerrel megszappanoztuk, irány vissza a szevvíz.Persze szíjj sem volt, ezért is nem cserélték, na majd rendelnek, megint egy hét.
Pár hónap után az alapjárat kezdett ugrálni, rendszeresen lefulladt a motor, máskor 2000fölött volt az 7-800-as alapjárat. Volt mikor naponta háromszor is bementem vele, mindig meghallgatták, volt, hogy rátették a gépre, vártam két órát, közölték semmi baja. Már odájig fajút a dolog, hogy megkérdezték nincs-e valami baj velem, mert ez az autó így jó. Kb.egy hónapig ment ez a tortúra, egyszer csak közölték velem (ekkor már teljesen használhatatlan volt az aútó), hogy az lesz a legjobb ha bedobom a többi ócska romhalmaz tetejére az udvarba. Ezt így szó szerint a szalon kellős közepén. Én! szégyelltem magam a többi ügyfél előtt, nagyon megalázónak éreztem az egész szitut, laposkúszásban eljöttem, és már azt hiszem szegény autót is nagyon meggyűlöltem, pedig nem tehetett róla. Másnap még visszamentem, (van ott nagyon kedves ismerősöm is ) elnézést kértek, mondta a vezető, hogy nem úgy gondolták, nem az autóm a romhalmaz, de nem tudott meggyőzni. Nálam az autó családtag, nem jól viselm ha ok nélkül "leroncsozzák", egyébként is amikor pár hónappal előtte megvettem, nem kevés pénzért, még a világ legjobb márkája volt, a legjobb szervízhálózattal. Azóta nem mentem feléjük, ha tehetem nagyívben kikerülöm őket. Persze itt még nem ért véget a történet, mert ezután mentem a Könyvesre! Ott legalább kedvesek, a szakértelem ott is kissé hiányos.