Na hali all!
Megvolt a szervíz, 49e Ft-o fizettem! Autószerelő haver, aki
mellesleg autósboltban dolgozik, kb. 25e-ből oldotta volna meg,
dehát ő nem tud bepecsételni a szervízkönyvbe, meg nem is vállal
garanciális javításokat ingyen
Amúgy tök korrektek voltak, még az olajosdoboz bontását is végignéztem,
ott álltam a szaki mellett, kérdeztem, válaszolt, türelmes és segítőkész volt..
OFF: Meg akartam nézetni futóművet is, biztos ami biztos, meg be is akartam állítattni,
de az öreg lebeszélt, mondván nem lézeres az állítás, meg fele annyiért is meg tom
csináltatni x meg y helyen (megcsináltattam máshol, igaza is volt).
Összességében pozitívan csalódtam a márkaszervízben (nem írom le a nevét,
Szombathelyen csak ez az egy van), azt hittem, nagyobb lesz a lehúzás!
Jut eszembe: pollenszűrőt is cseréltek, mondja az öreg szaki, hogy ami benne volt,
az biz' nem gyári pollenszűrő, hanem valami sz*r. Nézem az előző szervízek számláit,
be is volt karcolva, hogy pollenszűrő, 14e Ft (!!).. Öreg mondja, hogy a gyári itt náluk
5700 Ft! Tehát az előző tulajt kissé megpumpálták a sátoraljaújhelyi szakszervízben..
Ezután töviről hegyére átnézettem a kocsit, hogy nincs-e valami ilyen jellegű spórolós
gebasz, de nem találtak semmit! Szóval szakszervíz és "szakszervíz" között is ekkora
lehet a különbség!!!
ON: A km-kijelzős témához meg annyit, hogy nekem is 87x-et jelez ki, de 1szer volt 89x is.
De ez elég vezetési stílus függő is, mert ha nyomom városban, apad
mint barom, majd elindulok országúton, megállok, megint elindulok, és több
a megtehető km, mint volt..
De ezek az adatok szerintem nem mérvadók, csak tájékoztató jellegűek..
Anyámék Mégane Scenicjében a board comp. rendszeresen fél littyóval
summant lefelé a valós átlagfogyasztáshoz képest.
Az a tuti, amit tankolásnál mérsz megtett km-ek és üzemanyag mennyisége alapján!
Bocs, ha hosszú voltam..
Üdv all! .)