"-Hideginditási dúsitás fennmaradása/computer vezérli motorhőfok alapján /Vákuumcsöveket, tömitetlenséget kell ellenőrizni."
na ezt már egyszer írtam itt, az egyik autóalkatrészes fórumon egy "szakértő" véleményének egy sora, hogy mitől ehet többet...az a baj, hogy így figyelve a kocsit, melegen nem akar "húzni", amikor egész nap járkálok a családdal a városban(most így karácsony előtt elég gyakori
)én azt hittem,hogy attól erőlködik, hogy többen ülünk benn...de ma pl. kiraktam a családot kb.30km város után, és egyedül mentem haza
,a motorhőfök a 90 körül, és nem akar menni...a kérdés csak az lenne, hogy ezek a vákuumcsövek, amiket ellenőrizni kellene, hogy is néznek ki? megaztán tegnap megint megkíséreltem a fordnál elérni vmit, megint csináltak egy diagnosztikát, azt mondták minden frankó...ez ennyit eszik, és kész, nincs ezzel semmi gond. reggel fél nyolcra vittem a lakhelyemtől 3-4kmre levő fordba, szóval majdnem hideg motorral értem oda(csillaggarázsban áll szegénykém télen-nyáron
)nem lehet, hogy ez a hidegindítási dúsítás tényleg fennmarad vmiért, csak hidegen mérve oké, de ha mondjuk most vinném oda "bemelegedve", akkor találnának vmit? mert én már eléggé neki vagyok keseredve, most így télen telitankolás-38-40 liter, 580-600 km amit tudok menni...osszátok csak el, én már kívűlről tudom...
jó egy dolgot mondtak a fordban, hogy mivel a téli gumim nem a gyári 65ös hanem 70es, a kmmérése csalhat egy kicsit...oké vmennyit biztosan, de a nyárival ez a 580-600 tankolástól tankolásig 600-620ra emelkedik...itt meg sokan írják, írták hogy egy tankolással min.800kmert elvannak. Persze ha ezt említem a fordban, hogy interneten ezt és ezt olvastam, legyintenek és azt mondják, messziről jött ember azt mond amit akar, és ne üljek fel az interneten olvasottaknak, mert ez a fiesta ennyit eszik és ez nem sok...na ezek után, ha vmikor autót vennék, lehet, hogy már nem ford lesz...persze a többi se lehet sokkal jobb...