Kuti
Megmondom őszintén , hogy nem kedvelem a fórumokat és nem is nagyon használok ilyen formákat információszerzéshez .
Néhány napja viszont olvasgatom a hozzászólásaidat és olyan pontatlanságok ill. ferdítések találhatóak bennük , hogy úgy éreztem válaszolnom KELL !
Annál is inkább , mert az objektiv vélemény kialakításához - ilyen mérvű bosszúhadjárat folytatásával /nem odaillően más topikokban is ócsárolod az Ivanics Kft.-t/ - mindenkinek joga van .
1 - " Ivanicsnál végzett 2005-ös szerviz 78000.- volt és a 2006-os Más márkaszervizben meg 45000.- ?"
2005-ben kétszer jártál az Ivanics Kft.-nél ,az első díja nem 78.000 .- hanem bruttó 93.362 .-volt.
Nem szervíz történt az autódon , hanem váltózár beszerelés és vásároltál egy tetőcsomagtartót .
2 - "A vége 50 és 51 ezer között volt (magyar forintban). A részösszegek külön-külön is magasak voltak, amit nem részleteznék a nyilt nyilvánosság előtt. A végösszeg az előző évi szervíz áránál több mint kétszer nagyobb volt."
Én részletezném .
A második 2005-ös látogatásod a 20.000 km-es szervíz volt 33.645 .-
2006 -ban az éves revíziót végeztetted el : A szervíz díja 34.201 .- , melynek emelkedése az egy év alatt bekövetkezett normál árszintemelkedéssel nőtt.
Ezen felül kértél ablaktörlő lapát cserét elöl + hátul 6664 .- alaktrészárral .
Ezen felül mivel két éves volt az autód , el lett végezve a 2 évente előírt fékolaj csere : 4736 .-
Hátsó fék tisztítás : 5184 .-
Így alakult ki a fentebb említett ár ami ha jól számolom 17.320 .- árkülönbözetet jelent .
Ez erős rátartással sem több mint a duplája , csak kicsivel több , mint egyharmadával nőtt a szervízköltség és ebben az ablaktörlő lapátjaid is benne vannak .
Sajnálatos , hogy neked ennyit nem ér meg a te és családod biztonsága történetesen , hogy meg tudj állni az autóval és kilássál a szélvédődön .
3 - "Egy szó mint 100 a Ford is egy országos hálózat, mely mindegyik tagja köteles teljesíteni a FONTOS vevő óhaját, sóhaját ha az jogos."
Itt a jogoson van a hangsúly . Garanciális autónál ha az ügyfél hibákat jelez az autón a márkaszervízeknek kötelessége kivizsgálni és ha VALÓS és fennálló , diagnosztizálható problémáról van szó , térítésmentesen kijavítani .
Azt a márkaszervíz dönti el és nem az ügyfél , hogy a jelzett hibák garanciálisak-e , ténylegesen fennálnak -e ill. szükséges -e azokat javítani .
Lássuk be a Fiesta egy középkategóriás autó . A túlzott elvárásokkal a szervíz nem tud mit kezdeni , nem tud alád tolni egy Lexust . Sajnos
A Ladádon is lerázódtak az ablakok egy idő után , de erről se a ford se az Ivanics Kft. nem tehet . Ezért okold a budapesti városvezetést akik képtelenek voltak tisztességes utakat építeni 20 év alatt .
4 - "Lent a szervizbe a szerelő minden hibajelenséget szinte elutasított és azt mondta nem hiba (khmm nem volt kedve dolgozni) majd jött az amin kiborultam. 2 éves volt a kocsi és 3 év garancia. Utóbbi egy évet nem nem tudta a szerelő, így elkezdett játszani. A kocsi dadogott, erre ő feldugta neki a kézi kütyüjét azt röhögve közli, hogy haha eddig nem volt felprogramozva a járgány, nem tudta a gép milyen motorja van, biztos sokat fogyasztott, stb-stb. Itt írom még egyszer 2 éves volt a kocsi és eddig nem volt felprogramozva? szóval azóta is kevesebbet iszik az autó 6-7,5 l ről 8-8,5-re nőtt a fogyasztás a programozás óta "
Elég alattomos dolognak érzem a szerelő munkáját és hozzászólásait kifigurázni . /Több ok mellett ezért sem mehetsz be a kedvenc szervizedben a javítást végignézni , de erről később /
Azért autószerelő és nem munkafelvevő , mert autót kell javítania és nem kommunikálnia .Sajnos ebbe beletartozik az is , hogy néha az ügyfél olyat hall amit nem kéne .
Sokszor előfordul sajnos , hogy a gyárban bizonyos adatokat nem programoznak fel .
Ilyen az oktánszám , a kerékméret , késleltetett előgyújtás . Ha ezek nincsenek megadva attól még az autód működik .
Most kevesebbet eszik az autód vagy többet
Ha fennállt a hibád a programozás után is , miért nem jelezted a márkaszerviznek
Egyenlőre ennyit , foly.köv.