MK6-hoz találtam, talán jó lesz a te kocsidhoz is:
Ki- és beszerelés
1. A levegőszűrő bemenőcsövének rögzítőcsavarját kiszerelni és a csövet hátul lecsatolni.
2. A légtömegáram-mérő (MAF) elektromos csatlakozóját széthúzni.
3. A levegőszűrő kilépőcsövét a MAF-érzékelőről lecsatolni.
4. A tüzelőanyag-rendszer kézi szivattyúját a levegőszűrőről leválasztani.
5. A levegőszűrőt kiszerelni. A levegőszűrőt a kiszereléshez hátul meghúzni.
Én ezt nem értem. Hány levegő szűrő van az mk6ban?? Amiről én tudok,ahhoz nem kell se tüzelőanyag-szivattyút se semmit szétbarmolni...
Ez a sorrend az 1.4 dízelekre vonatkozik, íme egy kép a részeiről:
http://indafoto.hu/btomi83/image/935143-609666b41. Levegőszűrő-betét
2. Rezonátor/szívócsonk összekötőelem
3. Rezonátor
4. Levegőtömeg (MAF ) -érzékelő /turbófeltöltő összekötőelem forgattyúház-szellőztetés csatlakozással
5. MAF -érzékelő
6. Frisslevegő bevezetés a levegőszűrőházhoz
További részletes leírás ugyanonnan:
A szelepfedélre rögzített a levegőszűrőház, amelynél a levegőtömeg-mérő került elhelyezésre.
A frisslevegő bevezetésen (6) keresztül jut a beszívott levegő a levegőszűrőház alsó részébe és áramlik át a levegőszűrő-betéten (1).
A tisztított levegő a levegőszűrőház felső részén keresztül a levegőszűrőház kimenetéhez jut, és átáramlik a MAF -érzékelőn (5).
A turbófeltöltő egy összekötőelemen (4) keresztül szívja a tisztított levegőt valamint a gázokat a forgattyúházból.
A turbófeltöltő a levegőt összesűríti, és a rezonátorba (3) továbbítja, amely a turbófeltöltő számára hangtompítóként működik.
Egy további összekötőelemen (2) keresztül jut a levegő a szívócsonkba.