na ma megint szétkaptam a verdát reggel 9kor kezdtem most fejeztem be
igaz ebbe benne volt a mosás is meg a waxolás
indok amiért szétszedtem az h megint kezdett elöjönni a probléma!
gyertyák ujrabeállit mert elsö kettö nem állt a helyzet magaslatán egyik nagyobb mig másik kissebb hézaggal rendelkezett!
utána látom hogy az injektor fejnél is nagyobb a folt (folyt lefele a szivó sorfele) ezekszerint folyik a benya igazam lett! kiscseréltem (kartonbol vágtam hozzá) és jól bezsiroztam ahol csak lehetet
utána átnéztem a kábeleket !Semmi
Összerak próbakör!
fejlemény nincs alapjárat
hmm sebességbe gurulok oké ahogy kiveszem üresbe lefullad!
itthon teljesen szét!
injektor szelep csere , alapjárati motor csere itt sajna a 3 csavarból csak 2 tartja mert 1 bele szakadt
de tart nem mozog!
aztán még egyszer átnézem a csöveket gondoltam magamban megnézem a régi szivósorom ott mi volt a helyzet és láss csodát különbözik valami! Egy vákum cső!
Scampi Doktor tudja meik mert a városligeti mütétnél sokat volt a kezében
na most az a vákum csö ameik megy a légszüröházba ezen a szivósoron bevolt dugozva!
kicseréltem a bedugozott fejet és "betömtem" a légszürö ház azon felét is ahova bevolt dugva a másik fele!
és láss csodát pöccre indul! szép az alapjárat menni még nem mentem majd lassan indulok dorogra 20km csak kiderül milett vele!
további fejlemények a napokban!
jah Norbi beálittom a gázbowdent is
igy felkerült oda is a pedált
még kicsit szokatlan
sry a novelláért!