[/quote]
meik jeladóra?
[/quote]
Gyújtás
A mágneses jeladó a főtengelyvégen. A csatik közötti ellenállásnak 200-800 ohm között kell lenni. Mérd meg ugyanezt a gyújtásmodulnál is - kövesd le a kábelt a jeladótól - nincs e szakadás ellenállás plusszban -
Az ide tartozó hivatalos
szöveg:
Ellenőrizze a csatlakozó(ka)t: Nézze meg a csatlakozó(ka)t és ha szükséges tisztítsa meg vagy rögzítse azokat, hogy megbizonyosodjon arról, hogy a csatlakozások jók.
Ellenőrizze az ellenállást:
Vegye le a gyújtást. Húzza ki a csatlakozót a mágneses jeladóból.
Mérje meg az ellenállást a mágneses jeladó tekercsének mindkét csatlakozója között. Hasonlítsa össze az előírt ellenállással.
Ellenőrizze a gyújtásmodult:
Vegye le a gyújtást. Húzza ki a csatlakozót a mágneses jeladóból és a gyújtásmodulból.
Mérje meg az ellenállást mindkét tekercs csatlakozója és a gyújtásmodul csatlakozója megfelelő pontjai között. Kisebbnek kell lenniük, mint 1 Ohm.
Ha van, ellenőrizze az árnyékolás bekötését:
Ellenőrizze a rajzon, hogy az árnyékolás csatlakozó közvetlenül a testre vagy az ECU-ra van csatlakoztva. Ha a direkt testre van csatlakoztva: Vegye le a gyújtást. Kösse ki a csatlakozót a mágneses jeladóból. Mérje meg az ellenállást az árnyékolóharisnya csatlakozópontja és a negatív akkumulátorsaru között. Kisebbnek kell lennie, mint 1 Ohm, amikor csatlakozik az ECU-hoz.: Vegye le a gyújtást. Húzza ki a csatlakozót a mágneses jeladóból és az ECU-ból. mérje meg az ellenállást az árnyékolóharisnya csatlakozópontja és a megfelelő ECU csatlakozópont között. Kisebbnek kell lennie, mint 1 Ohm. Ha nem kisebb, akkor ellenőrizze a vezetékeket.
Ellenőrizze a jeladó jelét:
Kapcsoljon egy oszcilloszkópot a gyújtásmodul jelcsatlakozójához és a testhez.Indítsa el vagy forgassa meg a motort, és hasonlítsa össze az alábbi oszcilloszkóp ábrával.
üdv