Most sikerült eljutnom odáig, hogy (miután már sehogyan sem lehetett nyitni a csomagtér ajtaját) vettem egy motort ebay-en, amit be is építettem. Nem volt egyszerű szétszedni a szerkezet műanyag házát, de az itt is olvasható leírások segítettek, köszönet érte.
Az első meglepetés összeszerelést követően ért: a rendelt motor fordított polaritású
Így a csati előtt elvágtam a két vezetéket, majd fordítva kötöttem őket össze (forrasztottam, szigeteltem).
Ezt követően már szépen nyitott, de a bowden nem volt képes visszahúzni a mechanikát, így a kinyitott ajtó nyitva is maradt.
Sok idő és kísérletezgetés (bowden feszesség állítás=eredménytelen, miután nincs állítási lehetőség, bowdenek olajzása=ártani nem árt, de nem vezetett eredményre) után megszületett a megoldás: a kicserélt motort tartó szerkezeten van egy kb. 6-8 cm hosszú rúgó, ennek az erejét kellett megnövelni.
Én ezt úgy oldottam meg, hogy a rúgó vége és az azt támasztó fehér műanyag rész közé tettem egy kb. 2,5 mm átmérőjű acél huzalt, így a rugó nem a műnayg résznek, hanem ennek a huzalnak támaszkodik neki, (ezt nyomja neki a fehér műanyag résznek) így egy kicsit nagyobb lett a tolóerő. Ezt követően már szépen működik az ajtónyitás mind belülről, mind kulcsról.