Aha hallutunk már sok mindent.
Aztán gumi mélység ellenőrzés,megvizsgálják az alufelni és a gumi méretét,valamint hogy mennyire koszos az autód.
Egy nem gagyi xenon szettnek ugyan olyan vetítési képe van mint a gyári h4-nek ,csak a fényereje nagyobb picivel.(elvittem és műszerrel megnézettem)
A többi csak azért követelmény,hogy büntetni tudjanak valamiért.Bár az autómata fényszóró magasság állítót jogosnak tartom.
De azért azt megkérdezném,hogy ha az autó gyárilag van szerelve xenonnal,és minden követelménynek megfelel,mi van esőben???
Tele van vízcseppel a lámpa búra,ami szanaszét veri a fényt.
Amúgy tavaj a fóliára másztak rá,velem is leszedették elölről őket,idén lehet,hogy a lámpa jön.
Amúgy a helyszínen nem veheti le érte a rendszámot,mert szegény nem szakember,hogy megállapítsa,hogy szinezett H4,vagy xenon van az autó lámpájában.
Max. elküldi a kocsit műszakira.
Ja és a "REND-ŐR" zseblámpájában hagyományos égő van,vagy fehér fényű ledes? Mert engem az is elvakíthat.