Egymástól függetlenül ugyanúgy oldottuk meg Sztrakk kollégával a beszerelést,és ezek szerint egyikőnknek sem volt szüksége a fordos átalakítóra
Én is a képen látható módon oldottam meg.
Egyedüli buktatója a központi zár motor helyes elhelyezése és rögzítése,ugyanis egyedül a fordnál van az a megoldás,hogy a belső kilinccsel oldották meg az ajtó nyitást/autó bezárást,szóval játszani kell kicsit az állítócsavarokkal,hogy megfelelően nyitható-zárható legyen
A hátsó ajtó nyitására a javaslatom: a gyári vakdugó helyére egy gyári kapcsoló,vagy a vakdugót kivenni,kifúrni egy dizájnos nyomókapcsolót bevezetékelni, beletenni,majd visszahelyezni.Én mindent a riasztóval vezérelek,amit szintén én szereltem be utólag,és szintén nem gyári,de ezzel a kapcsolós megoldással-esetleg relével vezérelve-ugyanazt lehet elérni.