nah abban nem de leírom mi van a cuccoshoz amit vettem.
Riasztó és mechanikus központi zár .A riasztóhoz 2 távirányító, sokk szenzor és sziréna is tartozik, A központi zár szett külön is beszerelhető, 2 db ötvezetékes, 2 db kétvezetékes motorral, vezetékekkel, tartozékokkal együtt van.
nah ez az amit vettem de még csaka posta érkeztével derül ki mi van benne!Még nem volt semmi az ótóban szal full szűz lesz benne a központi részleg:DMi baj a relével?
a két darab 5 vezetékes azért van,hogy azt előre kell beszerelni,a 2 első ajtóba.azért van 5 vezeték,mert a kapcsoló,ami a kp-zárt kapcsolja,benne van az első 2 motorban,és ezek a plusz vezetékek,a kapcsoló vezetékei.(általában a kék,és a zöld vezeték a 12 volt,a fekete,szürke és fehér a kapcsolóhoz tartozik)
én a a kis 3 ajtósomba a sima 2 vezetékest szereltem be,mert az enyém,csak távirányítóval működik,kulccsal csak hagyományos módon nyitható külön-külön a 2 ajtó.
leírom miért van nálam így:mivel az MK7 is ilyen bowdenes zárszerkezetes,ezért a belülről lezárást és a az ajtó kinyitását a kiszálláshoz is a belső kilincs végzi.
a kp.zárat úgy kellett behangolnom,hogy a bezárást elvégezze,de nyitásnál ne nyissa ki az ajtót annyira,hogy ténylegesen kinyíljon,csak a zár oldását végezze el.
ehhez nagyon meg kell tervezni,hogy hová csatlakozzon a kp.zár rudazata.hasonló,mit a fentebb említett oldalon,de nem ugyanaz.
én úgy oldottam meg,hogy a zárszerkezet karján,amihez a bowden kapcsolódik,kiszámítottam,-a kp-zár motor működési útját megmérve (kb 1,5 cm),-hogy ezt a kart hol is fúrjam ki ahhoz hogy zárjon-nyisson,de ne nyissa ki teljesen az ajtót.a közp. zárt rögzítettem az ajtó vázában,és a hozzáadott rúddal kötöttem össze a zárszerkezettel.
a kapcsolót,ami a zárban van,azért nem kötöttem be,mert a motor arra van kitalálva,hogy nyisson-zárjon,de a fordok spec.zárszerkezete miatt nyitott állapotban középállásban van a motor,nem az egyik végpontban.a kapcsoló érzékelője pedig épp középtájon van,és bezavarna így a működésbe.
nekem most jól működik.
1 relé meg azért kell,hogy biztonságosan lehessen összekötni a riasztót a kp-zárral,a nagy áramfelvétel miatt,a második relé meg a sziréna csipogtatásához kell.
én bekötöttem egyet még pluszban a csomagtérajtó zárjához is,mert oda is tettem kp.motort,és ezt is a riasztó nyitja,külön aux gombbal.
bonyolultan hangzik,de amúgy ha ott van előtted,nem annyira az.
remélem valamennyire érthető voltam,és segítettem ezzel az írással tisztán látni.