Author Topic: Minden ami tuning  (Read 110965 times)

Offline tarcsy

  • Megszállott fiestás
  • ***
  • Posts: 310
  • Segített?: +10/-1
  • prof. dr.
Re: Minden ami tuning
« Reply #30 on: 2008 March 11, 19:21:43 pm »
Mielőtt bekapnátok az embert érdemes tisztában lenni a dolgokkal...
1.4 TDCI motor 68-69 Le és ebből csinál 85 LE-t a chip...

Ennyi.


igy van..

Wik

  • Guest
Re: Minden ami tuning
« Reply #31 on: 2008 March 11, 19:34:37 pm »
4-2-1es rendszernél ilyen kis motornál nem félő hogy nem marad lefolytás a 4leömlő miatt és ezért hamarabb tönkremegy a motor??? Ezt egyik haverom mondta és szeretném a hozzáértők véleményét!

>>>A barátod biztos a kétütemü motoroknál hallott a fojtás szórol. Jól hangzik de nem ide való.
>Ellenben annyiban igaza van ha nagyon ki van nyitva a motor akkor nagyon buta lesz alsó fordulaton, mert nem tudja megtölteni gázzal a csövet a motor. Ezért kell hozzáméretezni. Fentebb írtam hogy mijen adatok kellenek hozzá ha azokat elküldöd megadom a szükséges csőhosszokat.
Értelek! Ha megszerzem az adatokat elküldöm! Mennyibe lenne egy ilyen rendszer??? Egyébként a hengerfej tuning milyen teljesítménynövekedést eredményez? És egyátalán az mit foglal magába? Ára? Csak ennyi kérdésem van! :P
>>>Ha hengerfejtuningon is gondolkodsz akkor majd a változtatás utáni adatok kellenek, ahhoz kell méretezni a rendszert. Ha te magad csinálod nem drága ha más akkor 1 picit többe kerül. 
>A hengerfejtuning hoz legtöbbet a konyhára. De itt megint elértünk oda hogy neked kell eldönteni mit szeretnél / versenyautót, egy jó dinamikus utcait, vagy 1 kis kompromiszummal a kettő ötvözetét / és akkor tudunk tovább lépni.
Mindenképpen dinamikus utcait akarok! Nem szeretnék versenyeken indulni max haverokkal! Más fiestásokkal! ;) Meg ha az utcán mellém áll egy 1.4es ne nyomjon le!  :D Ezek tudatában mit javasolnál??? Szándékosan nem beszél senki az árakról???

Ryan

  • Guest
Re: Minden ami tuning
« Reply #32 on: 2008 March 11, 19:41:16 pm »
4-2-1es rendszernél ilyen kis motornál nem fél? hogy nem marad lefolytás a 4leöml? miatt és ezért hamarabb tönkremegy a motor??? Ezt egyik haverom mondta és szeretném a hozzáért?k véleményét!

>>>A barátod biztos a kétütemü motoroknál hallott a fojtás szórol. Jól hangzik de nem ide való.
>Ellenben annyiban igaza van ha nagyon ki van nyitva a motor akkor nagyon buta lesz alsó fordulaton, mert nem tudja megtölteni gázzal a csövet a motor. Ezért kell hozzáméretezni. Fentebb írtam hogy mijen adatok kellenek hozzá ha azokat elküldöd megadom a szükséges cs?hosszokat.
Értelek! Ha megszerzem az adatokat elküldöm! Mennyibe lenne egy ilyen rendszer??? Egyébként a hengerfej tuning milyen teljesítménynövekedést eredményez? És egyátalán az mit foglal magába? Ára? Csak ennyi kérdésem van! :P
>>>Ha hengerfejtuningon is gondolkodsz akkor majd a változtatás utáni adatok kellenek, ahhoz kell méretezni a rendszert. Ha te magad csinálod nem drága ha más akkor 1 picit többe kerül. 
>A hengerfejtuning hoz legtöbbet a konyhára. De itt megint elértünk oda hogy neked kell eldönteni mit szeretnél / versenyautót, egy jó dinamikus utcait, vagy 1 kis kompromiszummal a kett? ötvözetét / és akkor tudunk tovább lépni.
Mindenképpen dinamikus utcait akarok! Nem szeretnék versenyeken indulni max haverokkal! Más fiestásokkal! ;) Meg ha az utcán mellém áll egy 1.4es ne nyomjon le!  :D Ezek tudatában mit javasolnál??? Szándékosan nem beszél senki az árakról???

szerintem autó válogatja az árakat :P

zoli

  • Guest
Re: Minden ami tuning
« Reply #33 on: 2008 March 11, 20:19:01 pm »
4-2-1es rendszernél ilyen kis motornál nem félő hogy nem marad lefolytás a 4leömlő miatt és ezért hamarabb tönkremegy a motor??? Ezt egyik haverom mondta és szeretném a hozzáértők véleményét!

>>>A barátod biztos a kétütemü motoroknál hallott a fojtás szórol. Jól hangzik de nem ide való.
>Ellenben annyiban igaza van ha nagyon ki van nyitva a motor akkor nagyon buta lesz alsó fordulaton, mert nem tudja megtölteni gázzal a csövet a motor. Ezért kell hozzáméretezni. Fentebb írtam hogy mijen adatok kellenek hozzá ha azokat elküldöd megadom a szükséges csőhosszokat.
Értelek! Ha megszerzem az adatokat elküldöm! Mennyibe lenne egy ilyen rendszer??? Egyébként a hengerfej tuning milyen teljesítménynövekedést eredményez? És egyátalán az mit foglal magába? Ára? Csak ennyi kérdésem van! :P
>>>Ha hengerfejtuningon is gondolkodsz akkor majd a változtatás utáni adatok kellenek, ahhoz kell méretezni a rendszert. Ha te magad csinálod nem drága ha más akkor 1 picit többe kerül. 
>A hengerfejtuning hoz legtöbbet a konyhára. De itt megint elértünk oda hogy neked kell eldönteni mit szeretnél / versenyautót, egy jó dinamikus utcait, vagy 1 kis kompromiszummal a kettő ötvözetét / és akkor tudunk tovább lépni.
Mindenképpen dinamikus utcait akarok! Nem szeretnék versenyeken indulni max haverokkal! Más fiestásokkal! ;) Meg ha az utcán mellém áll egy 1.4es ne nyomjon le!  :D Ezek tudatában mit javasolnál??? Szándékosan nem beszél senki az árakról???

>>>Igen szándékosan mert nem tudja senki hogy kinek milyen ismerőse protekciója van gépműhelyekben.
Tehát ha mondjuk nekem egy sikolás 1500 FT nem vagyok benne biztos hogy találsz olyat aki ennyiért örömmel nekilátna. Ha mégis, te rakod e össze, vagy azértis nem kevés magyar forintod látja kárát.
>A kivánságaidnak megfelelően egy sikolás szivó oldalon 1.5, kipufogón 1mm tágitás +polírozás, ehhez tartozó kipuffrendszer szerintem elég lenne. Persze ha kevésnek találod veztengely, fokolókerék + hozna a konyhára nem keveset.Az első részét csináltatod kb. 300ezer alaphangon. ha a második rész is kell akkor lényegesen drágább. És ne haragudj ha nem tudok pontos árakat mondani, az árak csak írányadóak.

Wik

  • Guest
Re: Minden ami tuning
« Reply #34 on: 2008 March 12, 01:36:43 am »
4-2-1es rendszernél ilyen kis motornál nem félő hogy nem marad lefolytás a 4leömlő miatt és ezért hamarabb tönkremegy a motor??? Ezt egyik haverom mondta és szeretném a hozzáértők véleményét!

>>>A barátod biztos a kétütemü motoroknál hallott a fojtás szórol. Jól hangzik de nem ide való.
>Ellenben annyiban igaza van ha nagyon ki van nyitva a motor akkor nagyon buta lesz alsó fordulaton, mert nem tudja megtölteni gázzal a csövet a motor. Ezért kell hozzáméretezni. Fentebb írtam hogy mijen adatok kellenek hozzá ha azokat elküldöd megadom a szükséges csőhosszokat.
Értelek! Ha megszerzem az adatokat elküldöm! Mennyibe lenne egy ilyen rendszer??? Egyébként a hengerfej tuning milyen teljesítménynövekedést eredményez? És egyátalán az mit foglal magába? Ára? Csak ennyi kérdésem van! :P
>>>Ha hengerfejtuningon is gondolkodsz akkor majd a változtatás utáni adatok kellenek, ahhoz kell méretezni a rendszert. Ha te magad csinálod nem drága ha más akkor 1 picit többe kerül. 
>A hengerfejtuning hoz legtöbbet a konyhára. De itt megint elértünk oda hogy neked kell eldönteni mit szeretnél / versenyautót, egy jó dinamikus utcait, vagy 1 kis kompromiszummal a kettő ötvözetét / és akkor tudunk tovább lépni.
Mindenképpen dinamikus utcait akarok! Nem szeretnék versenyeken indulni max haverokkal! Más fiestásokkal! ;) Meg ha az utcán mellém áll egy 1.4es ne nyomjon le!  :D Ezek tudatában mit javasolnál??? Szándékosan nem beszél senki az árakról???

>>>Igen szándékosan mert nem tudja senki hogy kinek milyen ismerőse protekciója van gépműhelyekben.
Tehát ha mondjuk nekem egy sikolás 1500 FT nem vagyok benne biztos hogy találsz olyat aki ennyiért örömmel nekilátna. Ha mégis, te rakod e össze, vagy azértis nem kevés magyar forintod látja kárát.
>A kivánságaidnak megfelelően egy sikolás szivó oldalon 1.5, kipufogón 1mm tágitás +polírozás, ehhez tartozó kipuffrendszer szerintem elég lenne. Persze ha kevésnek találod veztengely, fokolókerék + hozna a konyhára nem keveset.Az első részét csináltatod kb. 300ezer alaphangon. ha a második rész is kell akkor lényegesen drágább. És ne haragudj ha nem tudok pontos árakat mondani, az árak csak írányadóak.
Az nem kevés pénz! Ezzel mennyi lovat és nm-t nyernék? És a spirex, sportkábel, gyertya, kipuf rendszer kombóval mennyit nyernék? A 4-2-1es rendszerre tudsz egy kb árat mondani?

zoli

  • Guest
Re: Minden ami tuning
« Reply #35 on: 2008 March 12, 10:09:06 am »
4-2-1es rendszernél ilyen kis motornál nem félő hogy nem marad lefolytás a 4leömlő miatt és ezért hamarabb tönkremegy a motor??? Ezt egyik haverom mondta és szeretném a hozzáértők véleményét!

>>>A barátod biztos a kétütemü motoroknál hallott a fojtás szórol. Jól hangzik de nem ide való.
>Ellenben annyiban igaza van ha nagyon ki van nyitva a motor akkor nagyon buta lesz alsó fordulaton, mert nem tudja megtölteni gázzal a csövet a motor. Ezért kell hozzáméretezni. Fentebb írtam hogy mijen adatok kellenek hozzá ha azokat elküldöd megadom a szükséges csőhosszokat.
Értelek! Ha megszerzem az adatokat elküldöm! Mennyibe lenne egy ilyen rendszer??? Egyébként a hengerfej tuning milyen teljesítménynövekedést eredményez? És egyátalán az mit foglal magába? Ára? Csak ennyi kérdésem van! :P
>>>Ha hengerfejtuningon is gondolkodsz akkor majd a változtatás utáni adatok kellenek, ahhoz kell méretezni a rendszert. Ha te magad csinálod nem drága ha más akkor 1 picit többe kerül. 
>A hengerfejtuning hoz legtöbbet a konyhára. De itt megint elértünk oda hogy neked kell eldönteni mit szeretnél / versenyautót, egy jó dinamikus utcait, vagy 1 kis kompromiszummal a kettő ötvözetét / és akkor tudunk tovább lépni.
Mindenképpen dinamikus utcait akarok! Nem szeretnék versenyeken indulni max haverokkal! Más fiestásokkal! ;) Meg ha az utcán mellém áll egy 1.4es ne nyomjon le!  :D Ezek tudatában mit javasolnál??? Szándékosan nem beszél senki az árakról???

>>>Igen szándékosan mert nem tudja senki hogy kinek milyen ismerőse protekciója van gépműhelyekben.
Tehát ha mondjuk nekem egy sikolás 1500 FT nem vagyok benne biztos hogy találsz olyat aki ennyiért örömmel nekilátna. Ha mégis, te rakod e össze, vagy azértis nem kevés magyar forintod látja kárát.
>A kivánságaidnak megfelelően egy sikolás szivó oldalon 1.5, kipufogón 1mm tágitás +polírozás, ehhez tartozó kipuffrendszer szerintem elég lenne. Persze ha kevésnek találod veztengely, fokolókerék + hozna a konyhára nem keveset.Az első részét csináltatod kb. 300ezer alaphangon. ha a második rész is kell akkor lényegesen drágább. És ne haragudj ha nem tudok pontos árakat mondani, az árak csak írányadóak.
Az nem kevés pénz! Ezzel mennyi lovat és nm-t nyernék? És a spirex, sportkábel, gyertya, kipuf rendszer kombóval mennyit nyernék? A 4-2-1es rendszerre tudsz egy kb árat mondani?

>>>Aspirex, sportkábel, és testvéreiröl fentebb leírtam véleményem. A spirex árát költsed másra. A saját elképzelésem és véleményem az, hogyha igaz is amit leírnak róla akkor pont annyit javitt mint amennyit a berakása miatt ront.
>Hogy mire is gondolok.
1: töblet levegőt juttat a motorba, ez jó
2: mivel beleteszed a szívócsőbe csökkenti a keresztmetszetét, ez nem jó
Akkor most hol is tartunk?
>A kipuffról meg nem tudom hogy magyarázzam el hogy megértsd, hogy rajtad múlik mit akarsz.
1:bosal kb300ezer
2:janóéknál 100-200 vas- rozsdamentes
3:ha te csinálod 20 ezer
de még mindig nem láttam az autót hol fér el rajta, mere lehet hajtogatni a csövet hogy semminek ne legyen utba, és ha véletlenül önindító elromlik ne keljen miatta leszedni a kipufogót. Akarsz e bele sportkatalizátort, hány dobot akarsz, milyen hangja legyen. Ezek a paraméterek mind külömböző árfekvést takarnak. Ezért nem tudok pontos árat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 
>Magyarúl a kérdésed /A 4-2-1es rendszerre tudsz egy kb árat mondani?/ KB olyan mintha én megkérdezném tőled hogy mennyibe kerül egy piros autó.
« Last Edit: 2008 March 12, 10:22:24 am by zoli »

Wik

  • Guest
Re: Minden ami tuning
« Reply #36 on: 2008 March 12, 11:53:19 am »
4-2-1es rendszernél ilyen kis motornál nem félő hogy nem marad lefolytás a 4leömlő miatt és ezért hamarabb tönkremegy a motor??? Ezt egyik haverom mondta és szeretném a hozzáértők véleményét!

>>>A barátod biztos a kétütemü motoroknál hallott a fojtás szórol. Jól hangzik de nem ide való.
>Ellenben annyiban igaza van ha nagyon ki van nyitva a motor akkor nagyon buta lesz alsó fordulaton, mert nem tudja megtölteni gázzal a csövet a motor. Ezért kell hozzáméretezni. Fentebb írtam hogy mijen adatok kellenek hozzá ha azokat elküldöd megadom a szükséges csőhosszokat.
Értelek! Ha megszerzem az adatokat elküldöm! Mennyibe lenne egy ilyen rendszer??? Egyébként a hengerfej tuning milyen teljesítménynövekedést eredményez? És egyátalán az mit foglal magába? Ára? Csak ennyi kérdésem van! :P
>>>Ha hengerfejtuningon is gondolkodsz akkor majd a változtatás utáni adatok kellenek, ahhoz kell méretezni a rendszert. Ha te magad csinálod nem drága ha más akkor 1 picit többe kerül. 
>A hengerfejtuning hoz legtöbbet a konyhára. De itt megint elértünk oda hogy neked kell eldönteni mit szeretnél / versenyautót, egy jó dinamikus utcait, vagy 1 kis kompromiszummal a kettő ötvözetét / és akkor tudunk tovább lépni.
Mindenképpen dinamikus utcait akarok! Nem szeretnék versenyeken indulni max haverokkal! Más fiestásokkal! ;) Meg ha az utcán mellém áll egy 1.4es ne nyomjon le!  :D Ezek tudatában mit javasolnál??? Szándékosan nem beszél senki az árakról???

>>>Igen szándékosan mert nem tudja senki hogy kinek milyen ismerőse protekciója van gépműhelyekben.
Tehát ha mondjuk nekem egy sikolás 1500 FT nem vagyok benne biztos hogy találsz olyat aki ennyiért örömmel nekilátna. Ha mégis, te rakod e össze, vagy azértis nem kevés magyar forintod látja kárát.
>A kivánságaidnak megfelelően egy sikolás szivó oldalon 1.5, kipufogón 1mm tágitás +polírozás, ehhez tartozó kipuffrendszer szerintem elég lenne. Persze ha kevésnek találod veztengely, fokolókerék + hozna a konyhára nem keveset.Az első részét csináltatod kb. 300ezer alaphangon. ha a második rész is kell akkor lényegesen drágább. És ne haragudj ha nem tudok pontos árakat mondani, az árak csak írányadóak.
Az nem kevés pénz! Ezzel mennyi lovat és nm-t nyernék? És a spirex, sportkábel, gyertya, kipuf rendszer kombóval mennyit nyernék? A 4-2-1es rendszerre tudsz egy kb árat mondani?

>>>Aspirex, sportkábel, és testvéreiröl fentebb leírtam véleményem. A spirex árát költsed másra. A saját elképzelésem és véleményem az, hogyha igaz is amit leírnak róla akkor pont annyit javitt mint amennyit a berakása miatt ront.
>Hogy mire is gondolok.
1: töblet levegőt juttat a motorba, ez jó
2: mivel beleteszed a szívócsőbe csökkenti a keresztmetszetét, ez nem jó
Akkor most hol is tartunk?
>A kipuffról meg nem tudom hogy magyarázzam el hogy megértsd, hogy rajtad múlik mit akarsz.
1:bosal kb300ezer
2:janóéknál 100-200 vas- rozsdamentes
3:ha te csinálod 20 ezer
de még mindig nem láttam az autót hol fér el rajta, mere lehet hajtogatni a csövet hogy semminek ne legyen utba, és ha véletlenül önindító elromlik ne keljen miatta leszedni a kipufogót. Akarsz e bele sportkatalizátort, hány dobot akarsz, milyen hangja legyen. Ezek a paraméterek mind külömböző árfekvést takarnak. Ezért nem tudok pontos árat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 
>Magyarúl a kérdésed /A 4-2-1es rendszerre tudsz egy kb árat mondani?/ KB olyan mintha én megkérdezném tőled hogy mennyibe kerül egy piros autó.
Értelek! A janóék ára szimpatikusnak tűnik! Nálam a hang kényes téma mert én páyán is használom az autót elég sokat szóvalazt se szeretném ha 130nál megőrülnék a hangjától! sportkatalizátor sztem elférne benne! Nem tudom szeretnék-e 300e-t rákölteni arra hogy erősebb legyen! Az nekem soknak tűnik, főleg mert a külsejét is meg szeretném mjad csinálni! És az úgy már nem lesz kevés pénz!én kb 90lovat szeretnék! Erre keresem a legjobb megoldást!

Wik

  • Guest
Re: Minden ami tuning
« Reply #37 on: 2008 March 12, 11:54:37 am »
Zoli! Jössz a tuning showra? Ott tudnánk a témáról beszélgetni bővebben és nekem is tisztábbak lennének a dolgok! Sztem!

zoli

  • Guest
Re: Minden ami tuning
« Reply #38 on: 2008 March 13, 10:00:28 am »
Zoli! Jössz a tuning showra? Ott tudnánk a témáról beszélgetni bővebben és nekem is tisztábbak lennének a dolgok! Sztem!

Mikor és hol lesz?

Wik

  • Guest
Re: Minden ami tuning
« Reply #39 on: 2008 March 13, 11:18:04 am »
Zoli! Jössz a tuning showra? Ott tudnánk a témáról beszélgetni bővebben és nekem is tisztábbak lennének a dolgok! Sztem!

Mikor és hol lesz?
Nem tudsz róla??? jövő hétvége, pest, hungexpo. Bővebb info itt: http://www.carstyling.hu/show2008/hu/index.php

akos1015

  • Guest
Re: Minden ami tuning
« Reply #40 on: 2008 March 16, 19:48:42 pm »
Sziasztok
Olvasgatom amiket irtok.Szerintem semmi értelme a tuningnak,mert ha tényleg komolyan hozzányúl az ember az egy rakat lóvé,amiért már nagyobb motorralszerelt tipust is kaphattok.Az a baj hogy nől a fogyasztás és nem egyenesarányban a teljesitménnyel.Ja és az élettertalmat nem is emliteném,mert ha belenyúl az ember utánna csőstöl jön a baj.Saját tapasztalat.Nekem egy 1.4tdci-m van és egy Calibrából ültem át,és hagyne ragozam a  különbséget.Piszkálgattuk,de csak a pénnztárcám érezte a különbséget.Kicsit gyengének találom a fiestát,de 4-4.5liter gázolajal beéri és ez kárpótol.Felén a wolksvagen 1.9-es motorokat húzzák fel,160-lóerő töl 200-le fölé,és a turbókat nemgyőzik cserélni.Csak a chipet ismerik,közbe meg jól szét........... a motorokat.Nagyobb mocis gépet kell venni.Az megy

Offline lacccus

  • A mester
  • *****
  • Posts: 638
  • Segített?: +39/-5
Re: Minden ami tuning
« Reply #41 on: 2008 March 16, 21:36:42 pm »
na,de ha már megvette az a szerencsétlen(pl én)????????
itt most arról van szó,hogy ha már így jártunk páran,és pár évet együtt kell vele élnünk,mert mondjuk köt a hitel(szerintem legtöbben így vagyunk ezzel).ha pl most akarnám eladni,nem egyészen 2 évesen,már 600 ezret buknék,vagy többet.ezért marad.ezért gondolkodom a tuningon.Nem kell sok,csk menjen picit jobban.
ha a te elved követném, akkor írhatnám hogy mindenki vegyen ferrarit :-X
de itt most nem erről van szó
ha pl valamelyik topikban felmerül egy kérdés,hogy valami elromlott,és hogy lehetne megjavítani,akkor megpróbál mindenki saját tudása,tapasztalata szerint hozzászólni,és legtöbbször nem azt írják,hogy vegyél újat,hanem az adott helyzetre,az adott kérdésre próbálnak megoldást találni.

(na ezért lehet kapok hideget,meleget,de vállalom) :-X
« Last Edit: 2008 March 16, 21:41:28 pm by lacccus »
Minden ami autĂł hifi!:)

zoli

  • Guest
Re: Minden ami tuning
« Reply #42 on: 2008 March 16, 21:48:02 pm »
Csak 1 apró gondolat. Nekem is mondták, és ha utánna jár az ember, igaz is, hogy készen lévő autót a duenen is hirdetnek sokkal olcsobban mint amennyiböl ki lehet hozni. Dehát amikor rengeteg energiával, még rengetegebb pénzböl épitett autó, hosszú hetek hónapok után, amikor elfordítod a kulcsot és megszólal, akkor anál szebb, jobb, talán a gondolatban sincs. Igaz én most 1 versenyautórol beszéltem, de szerintem ua.

Offline sUdYe

  • Global Moderator
  • *****
  • Posts: 2978
  • Segített?: +68/-13
  • Ford fanaticccc! Cabrio őrült :D PDF
Re: Minden ami tuning
« Reply #43 on: 2008 March 17, 00:07:42 am »
Csak 1 apró gondolat. Nekem is mondták, és ha utánna jár az ember, igaz is, hogy készen lévő autót a duenen is hirdetnek sokkal olcsobban mint amennyiböl ki lehet hozni. Dehát amikor rengeteg energiával, még rengetegebb pénzböl épitett autó, hosszú hetek hónapok után, amikor elfordítod a kulcsot és megszólal, akkor anál szebb, jobb, talán a gondolatban sincs. Igaz én most 1 versenyautórol beszéltem, de szerintem ua.

igen lehet készen is kapni kész autót, még az is lehet hogy jó. De ott egy nagy kérdőjel. Viszont amit én építek, ott tudom hogy mit raktam bele, és biztos jó lesz.
Utcai autóban is igaz. Van egy olyan autóm amit szeretek, amit ismerek. (nekem nincs pénzem szalonautót venni, így nem arról beszélek). Vehetnék nagyobb teljesítményű használt autót. Igen, vehetnék, de ott a kérdőjel, hogy az milyen, mik a bajai, milyen egyedi hibái vannak, stb... minden autó más, még ha azonos típusúak akkor is. Én inkább megépítem magam, nekem Hobbi az autó nem csak használati eszköz. És szerintem a tuning itt kezdődik, hogy HOBBI, innentől nem számít az hogy kifizetődő-e vagy sem. A rossz tuning mellesleg tényleg rontja a motor életképességét. Viszont hozzáteszem, hogy a vezérlő program módosításával ( az autóhoz írt chippel), ha megfelelő módosításokat hajtunk végre, a motor élettartamának, csökkentése nélkül kizárólag a károsanyag kibocsájtás romlása mellett jelentős teljesítménynövekedés érhető el, ugyanis a motor teljesítményoptimuma nem egyezik meg a gyár által a károsanyag kibocsátás optimumára állított értékkel. (törvényi előírások miatt kell így beállítani).

Offline Pocok

  • A mester
  • *****
  • Posts: 529
  • Segített?: +45/-1
Re: Minden ami tuning
« Reply #44 on: 2008 March 21, 12:38:22 pm »
Sok szép és hasznos dolgot találni  www.pumabuild.co.uk a ukfiestanetwork.com és a fordparts.uk honlapon árakkal is.Nálunk ugyanennyibe kerül, ha a fontot felszorzod 400-al.