Szia!
Nekem is kevés a 75Le... de kezdek megbarátkozni vele. 1.25-ön drasztikus változást nem lehet csinálni, max ha motort cserélsz.
Namármos. Olvasom, hogy Magnum... Hááát... Remélem nem a termékek alá írt leírásokra alapozol... Annak ugyanis a fele sem igaz.
Szép lenne, ha egy kipuf rendszer, direktszűrő & Spirex, sportgyertya, meg nemtudomén milyen féle olajak mind-mind egyenkét kb 5-10%-ok javítanának a teljesítményen. Tudod, hogy hol lenne az 1.25-ösöm akkor? A versenypályán.
Egy nap teszteltem a gépet, 3-asban 120-ig nyomtam, már kb 6000 fölött pörgött szegény. Akkor döbbentem rá, ha turbózom, attól a motor teljesítménye úgy sem lesz jobb, (nah jó részben. Azért részben, mert elindulni ugy tudok majd vele, hogy 3-asban is ég a gumi, meg max a 160-as (eddig próbáltam) sebességet hamarabb elérné, lehet h túl is szárnyalná 10-20 km/h-val, de ha Turbóval pörögne a moci már 5000-t, hát lehet, 10 perc menet után a hajtókarom nagyon megutálna és kettétörne, vagy esetleg kikívánkozna a motorból.) nekem pedig nem hiányzk, hogy kb 450e HuF elköltött pénz a turbósításra odavesszen, mert hülye voltam.
Én úgy döntöttem, a chippel megpróbálkozom, meg a 4 leömlő, sportkatalizátor, és ennyi. (Persze van Spirex-szem, direktszűrő, sport gyújtókábelem, sport gyertyák, katalizátortól-tól 50-es rendszer, gázgyorsító, és egy végdob. Én ezek utám éreztem a változást. A legnyagyobb hatást a
Spirex, sport kábel, sport gyertya betétele hozta. Ezt ajánlanám először, hogy megpróbálkozz vele.
Garantálni merném, érzel majd változást.
Röviden ennyit tudtam álmosfejjel összeszedni.
Üdv!