Gyerekek nagyon leült a téma !
Jó én is lusta vagyok, mert a napi gondjaim (vezérléstechnika), nem a saját kocsimmal foglalkozom. (Azt csak hajtom (4500 km/hó) ) És semmi gondom vele.(hálistennek).
A Fiesta2002 címeit köszönöm, én is azokat találtam a netem.
Amiket eddig írtam egy K egyszerű dolog.
A csatlakozó soros illesztésén keresztül minden elérhető.
Valahonnan csak szerzek mán egy dugót, és a protokolok szerint megpróbálom lekérdezni.
Gondolom aki profi ebben a témában, nem fog írni, mert ő ebből él.
Aki amatör az legfeljebb kutakodik.
Az viszont nyugtalanít, hogy a kocsiban lévő dróthalmazról egy K információm sincs.
EBBEN ÁLL a NAGY TITOK ! ( ahogy valami nagyunk írta), fizess mindenért, amit esetleg te is megtudnál oldani.
Tudomásul veszem, hogy a kocsibarkácsolás korszaka véget ért.(Lada, Trabant, stb).
Azt viszont nehezen viselem el, hogy kuplung, gáz, fék és egynéhány kapcsolón kivül, csak majomként nyomogassak egy szerkezetet.
Akinek nincs annyi pénze, hogy 4 évente vegyen egy új kocsit, az akár szervízekbe is hordhatja fizetését.(8000 Ft/óra)
Tőlem egy motorház felnyításért is kértek volna ennyit !
"
Gyerekek ! Mototorház felnyítást 2000-ért bárkinek vállalok !
"
Visszatérve az eredeti témámra:
Akinek vezetékezési rajza van, vagy a CAN busról van valami tapasztalata, annak információit megköszönném.
Üdv mindenkinek is !