én max tompi + ködlámpázni szoktam, de én halogénég?kkel tolom. Jól néz úgy ki a kocsi, emlékeztet a rallyautókra, azokat nagyon nagyon imádom, én spec ezért használom úgy már egy kis párásodáskor is éjszaka. No meg nem mellékesen szeretem ha rendesen látom a kátyúkat, és ahhoz kell ez az alsó világítás is.
Más: Valakinek van tapasztalata a xennon gázzal töltött normál izzókról amiket kb 5000ft/pár-ért vesztegetnek több boltban?
Én is rászoktam, hogy lakotton kívül, sz*r úton ködlámpázok, hogy lássam a krátereket.
Egyébként nekem valahogy úgy lett bekötve a ködlámpa, hogy hiába kapcsolom fel, ha a refi is fel van húzva, a ködlámpa nem világít, se elől, se hátul (lehet, hogy ez gyári megoldás a hátsó esetében, de elől utólagos ködfény van). Amint visszaveszek távfényről, egyből beindul a ködlámpa is. Teljesen hasznos megoldás.
Én nem hiszek ezekben a xenonutánzatokban. Vagy normális xenon-rendszer, vagy minőségi halogén izzó. Én inkább minőségi halogént vettem bele, mert nem értek a dolgokhoz annyira, hogy el kezdjek szerelgetni trafót, meg kábeleket rángassak jobbra-balra...
Aki ért hozzá, az tegyen xenont bele. És állítsa be rendesen műszerrel!
OFF: Kösz, AniBaba (bácsi? ), hogy kimondtad, engem is régóta foglalkoztat a refi+ködlámpa divatosságának oka... ON
Azért a bácsitól messze vagyok a 24 évemmel