Na fiuk-lányok bekerült a kocsiba a xenon szett.
Hol is kezdjem? első nehézség ugye a lámpa kiszerelése,erről már beszéltünk...
vezetőoldali lámpával kezdtem mert oda kellett bekötni azt a relét ami kapcsolgatja a tompítottat illetve a refit, van rajta egy olyan csati mintha H4 es izzó lenne,ezt kellett az izzó helyére kötni. én mielőtt összedugtam volna a porvédő gumit 2 helyen kifúrtam, kb 6 os lyukak.én levettem azt a bazi csatlakozót mielőtt átfűztem,m volna a kábelt mert igy nem kellett kb 25 ös lyukat fúrni. vezeték átfűz saruk vissza a csatiba.be az izzót a lámpába,vezetéke kifűz a porvédőn.
porvédő vissza a helyére. én biztonság kedvéért kis gumigittet nyomtam a vezeték és a gumi közé hogy tuti ne mennyen ott be víz.lámpa vissza a helyére.utána a relét be kell kötni az aksira (+ -) ezt követően értelemszerűen összes csatit összedugni.helyet keresni a trafónak meg a relének.utána már egyszerű az élet van egy hosszú vezeték amit át kell vinni a másik lámpa fele. arra kell rákötni a trafót+az izzó egyik vezetékét.magyarul a porvédő gumit csak 1 helyen kell kifúrni azon a xenon vezetéke jön ki. lámpa vissza megint hely keresés a trafónak... menet közben nem tudtam sajna fényképezni mert megadta magát az aksi de lefényképezek mindent utólag.maga a bekötés nem nehéz csak az vesz el sok időt hogy ellegyenek rendezve a dolgok.
nagyon jól világít, nem lehet összehasonlítani egy sima halogénnel.én helyzetjelzőket is cseréltem,azok is xenon gázzal vannak töltve,azt sem lehet összehasonlítani az 5w gyertyafénnyel.
Ha valakit érdekel szivesen segítek vagy érthetőbben elmagyarázom a lépéseket