Tipikus izzóhiba.
Ha "ciripel" mind a két trafód, akkor azoknak nincsen semmi bajuk-és igen, a zajt az inverter okozza, ami feltranszformálja a 12V-ot.......
Mivel ez az izzó egy gázkisüléses lámpa (két elektróda közt alakul ki ívfény), így meghatározó a stabil üzem szempontjából az elektródatávolság (az a méret, mely közt normál üzem alatt is biztosan megmarad a töltésáramlás).
Ha érted, mire is gondolok............
Ahogy használódik el az izzó, úgy "fogynak el" ezek az elektródák-ergo úgy növekszik a gyújtópontok közti távolság.
Ezzel párhuzamosan kezd el sötétedni az izzó burája belülről (a gőzzé vált fémcseppecskék rárakódnak a "hidegebb" üvegcső falára. (Bár ez nem mindig következik be).
Bekapcsolás pillanatában a gyújtótrafó az üzemi feszültség sokszorosát küldi ki az izzónak (20KV)-evvel hozza létre az ívfényt az elektródák közt.
X idő elteltével-ami a kocsi xenonoknál lehet akár több perc is-automatice átvált normál üzemre a trafó; s már "csak" 70-80-90 Volttal táplálja az izzót (ez a normális üzemi feszültség).
Ha a Te izzód kialszik és újra bekapcsolásnál megint begyújt-azt jelzi, megérett a cserére.
Mivel elhasználódott és nagy az elektródatáv, ha nem a 20KV táplálja, a normál feszültség nem elegendő ahhoz, hogy fennmaradjon az ív.
Izzócsere.
Remélem, segítettem.
Üdv