Sziasztok!
szétb@sz az ideg(már bocs,a kifejezésért)!!
Tegnap este kiment a bal első tompított fényem.
Ma nekiláttam kicserélni az izzót,és nagyon bosszús lettem,amikor megláttam a szervízkönyvben,hogy muszály kiszedni a lámpát az izzócseréhez...hát nem röhely??
német precizitás?!
na,mindegy az ideg még csak ekkor kezdődött:a szervízkönyv leírta a lépéseket,és olyan egyszerűnek hangzott,hogy egyből el is hittem.
Teszek fel képet,és írom,hogy mit csináltam.
-első lépésként le kellett vennem a hűtőmaszkot,ezt csak ki kell pattintani
-második lépésként el kell távolítani a csavarokat...na,a 3-as,és 4 es jelű csavar,az ugye sima ügy...de a 2-es jelű...na az marhára nem!!
a szervízkönyv azt írta,hogy a csavar eltávolításához "kissé" meg kell hajlítani a lökhárító műanyagot(a képen 1 jelű)Max 1 centire.na,itt a gubanc,mert semmilyen szerszámmal nem fértem úgy hozzá,még a lökhárítót is ki kellett pattinatanom a helyéről picit,és az 1-es fület inkább befelé hajtottam,így fértem hozzá a 2-es csavarhoz,torx kuccsal(asszem 30-as méretű)
picit meg is sérült a festék,de úgy,ahogy írta a könyv,nem sikerült a csavart elérnem,muszály volt drasztikusabban csinálni:(
-utána következett a lámpa kiszedése...na ez sem egyszerű,ugyanamiatt az 1-es jelű fül miatt,mindig útban volt.
-magam felé kezdtem kihúzni a lámpát,és még picit akadt,egy belső fül miatt(5 ös),de végül kijött
eltávolítottam az egy köteg vezetéket,és kezemben a lámpa,haháá!!
az izzó csere már gond nélkül zajlott,leszámítva,hogy az izzó rögzítés elég erős,ilyen rugós drótos megoldásos:(
na,mindegy közben párszor emlegettem ennek az egész kitalálójának az édesanyját,ez kötelező mindenkinek! :)aki még nem csinálta,ne ítéljen el érte,majd ő is hasonlóan fog cselekedni,ha arra kerül sor!
-A visszaszerelés természetesen fordított sorrendben,itt is csak az 1 jelű fül van útban:(
asszem ennyi,de utána még hátra van a fényszórómagasság állítás,mert az enyém(amit kicseréltem)magasabbra világít picit.(valószínű az izzószál,nem teljesen egyforma helyzete miatt lehet)
ezt egy csillagfejű csvarhúzóval könnyű megcsinálni,a magasságállítót könnyű megtalálni,a 3-as,és 4-es csavar közti részen van( a képen elfelejtettem bejelölni)(a motoros magasságállítás ettől független)
én úgy csináltam,hogy szembeálltam egy fallal,vízszintes betonon,és hozzáállítottam a magasságot a jobb oldalihoz.
asszem ennyi,remélem érdekelt valakit,vagy a jövőben érdekelni fog,azért írtam le!
[a csatolmány törölve]