Author Topic: Na akkor beszéljünk az ültetésről!  (Read 50089 times)

Dugo

  • Guest
Na akkor beszéljünk az ültetésről!
« on: 2008 February 19, 20:03:34 pm »
Helló sziasztok!
Csak azt akarom megérdeklődni hogy most az ültetés az arról szól kiveszünk négy rugót és beteszünk helyette másik négy rugót?Mert haverom azt mondta hogy az nem jó mert a futóműcet tönkrevágja meg a lengéscsillapítókat is!Azt mondta hogy ha má ültetek vegyek komplett állítható futóművet ami kb 150 000 huf!Mondom neki bolond vagy ennyit adjak ki egy ültetésért!Most ez vajon igaz lehet?150 000 huf az ültetés ami normális és tartós?Nem gondolom!Légyszives akinek vannak tapasztalatai segítsen én kb 4 cm ültetésre gondoltam de ezé nem akkarok 150 000 kiadni inkább lemondok az egészről!

pisze0829

  • Guest
Re: Na akkor beszéljünk az ültetésről!
« Reply #1 on: 2008 February 19, 20:20:01 pm »
a fordnak van gyári rugo szette,szerintem ez elég. az árat csak csütörtökön tudom megirni mert akkor megyek csak dolgozni.ha megfelel?

Dugo

  • Guest
Re: Na akkor beszéljünk az ültetésről!
« Reply #2 on: 2008 February 19, 20:23:15 pm »
Nagyon jó lenne köszi szépen ja és légyszives azt is kérdezd meg mekkora ültetés érhető el vele!
« Last Edit: 2008 October 28, 22:11:53 pm by viktorwrz »

Offline lacccus

  • A mester
  • *****
  • Posts: 638
  • Segített?: +39/-5
Re: Na akkor beszéljünk az ültetésről!
« Reply #3 on: 2008 February 19, 20:25:42 pm »
nekem azt mondták több tuningboltban is,hogy 4 cm-es ültetésig jó a gyári teló ;D
hiszek nekik,mert amúgy is hosszú a teleszkóp útja,és nincs teljesen kihasználva,jóval túl van biztosítva.
ismerek olyanokat,akik így közlekednek(3-4 cm-es ültetéssel)már évek óta,gond nélkül ;)
egyébként én is most tervezek,3 cm-es ültetést a fiestámhoz,és az fk rugóra az egyik helyen nagyon jó ajánlatot kaptam(26ezer huf) ;D
Minden ami autĂł hifi!:)

Offline lacccus

  • A mester
  • *****
  • Posts: 638
  • Segített?: +39/-5
Re: Na akkor beszéljünk az ültetésről!
« Reply #4 on: 2008 February 19, 20:27:28 pm »
a gyári rugó Eibach,ha jól tudom,és 3-3 cm-t ültet elől-hátul
az árára én is kíváncsi vagyok
Minden ami autĂł hifi!:)

pisze0829

  • Guest
Re: Na akkor beszéljünk az ültetésről!
« Reply #5 on: 2008 February 19, 20:31:20 pm »
csütörtök estére megvan.

Offline lacccus

  • A mester
  • *****
  • Posts: 638
  • Segített?: +39/-5
Re: Na akkor beszéljünk az ültetésről!
« Reply #6 on: 2008 February 19, 20:33:04 pm »
köszönjük !! :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy:
Minden ami autĂł hifi!:)

Dugo

  • Guest
Re: Na akkor beszéljünk az ültetésről!
« Reply #7 on: 2008 February 19, 21:04:53 pm »
csütörtök estére megvan.
Kösszi
a segítséget be is jelölöm hogy segítettél!

zoli

  • Guest
Re: Na akkor beszéljünk az ültetésről!
« Reply #8 on: 2008 February 19, 21:27:37 pm »
nekem azt mondták több tuningboltban is,hogy 4 cm-es ültetésig jó a gyári teló ;D
hiszek nekik,mert amúgy is hosszú a teleszkóp útja,és nincs teljesen kihasználva,jóval túl van biztosítva.
ismerek olyanokat,akik így közlekednek(3-4 cm-es ültetéssel)már évek óta,gond nélkül ;)
egyébként én is most tervezek,3 cm-es ültetést a fiestámhoz,és az fk rugóra az egyik helyen nagyon jó ajánlatot kaptam(26ezer huf) ;D

A kw nem sokkal drágább, de nagyságrendekkel jobb. Ez 100%.

Offline sUdYe

  • Global Moderator
  • *****
  • Posts: 2978
  • Segített?: +68/-13
  • Ford fanaticccc! Cabrio őrült :D PDF
Re: Na akkor beszéljünk az ültetésről!
« Reply #9 on: 2008 February 20, 03:03:29 am »
ültetés azt jól hallottad ha kontár munkát végeznek ültetéskor akkor tönkremegy a futómű. Attól hogy a kasztni lejjebb kerül megváltozik a futómű geometriája, ezzel számolni kell. először is az első út futóműbeállítás, ezt mindenképp muszáj megcsinálni. a gátlóról annyit, hogy igaz 4 centi ültetésig tökéletes a fölött azt is cserélni kell. az ültetés alapból futómű átalakítás, nem csak annyi hogy kicserélem a rugókat.

Robi

  • Guest
Re: Na akkor beszéljünk az ültetésről!
« Reply #10 on: 2008 February 20, 08:22:55 am »
Miért kéne a futóművet átalakítani? Ha okosan számolod ki a felni és kerékméretet, akkor megoldhatod, hogy ne érjen a sárvédőbe bele.
Mást meg nem hiszem, hogy kéne csinálni.
Én egyébként egy 60/40-en gondolkodom. Egyforma semmiképpen nem lesz, mert hülyén fog kinézni. Legalábbis nekem az orra magasabban lenne ha 40/40-be ültetném... Érdekes nem? :)

pisze0829

  • Guest
Re: Na akkor beszéljünk az ültetésr?l!
« Reply #11 on: 2008 February 20, 09:30:47 am »
sziasztok,megvan az ár-32,500. egy a probléma rendelni kel.az idö durván egy hét.mk6-mk7 megegyezik3-5ajtosé,talán 2centit.inkáb keményebb lesz.
« Last Edit: 2008 February 21, 18:22:03 pm by pisze0829 »

Ivan

  • Guest
Re: Na akkor beszéljünk az ültetésről!
« Reply #12 on: 2008 February 20, 12:13:00 pm »
Hi!

Iván-ban EIBACH ProKit rugók vannak 2006. novembere óta (elöl -35, hátul -30mm), gátlót én sem cseréltem, mondták az okosok, hogy egy ilyen mértékű, viszonylag szolid ültetéshez nem szükséges a gátlócsere.
Nekem semmi gondom vele, a férjemébe (Carmen-be) is hamarosan ugyanilyen szett kerül, csak persze dieselbe való.

Menettulajdonságok szempontjából sokat jelent, lentebb kerül a súlypont, kanyarban érezhető a különbség.. Nagyon megérte. Nekem a Ford Hovány cserélte, szereléssel együtt kb. 38000 Ft volt (és még kaptam hozzá grátisz egy horpadást a sárvédőre, amit két napra rá, csereautó biztosítása mellett javítottak. És persze nem szóltak, még jó, hogy észrevettem, mikor átvettem az autót, hogy fénytörése van az első sárvédőnek.)

A kw rugókról is jókat hallottam.
Remélem, segítettem.  :)

pisze0829

  • Guest
Re: Na akkor beszéljünk az ültetésről!
« Reply #13 on: 2008 February 21, 18:23:16 pm »
sziasztok, ma megnéztem a rugót és 3-4centi.

Offline Csiga3

  • Hallott már a fiestáról
  • **
  • Posts: 48
  • Segített?: +1/-0
Re: Na akkor beszéljünk az ültetésről!
« Reply #14 on: 2008 February 21, 19:30:14 pm »
Hy!
Én az Mk7-et gyárilag eibach 3cm-es (elől,hátul) rugókkal rendeltem. 30000ft volt a felár.
Extrákkal jobban néz ki, és ahogy Iván is monta a kanyarban jobban tapad.Bőven elég!Igaz nekem 195-ös gumival van szerelve a vas.
Zs2