En azert nem szimpatizalok a Motorcraft gyertyakkal, mert amikor egyszer volt a kezemben egy szett,
a negy gyertyanak negy kulonbozo ellenallasa volt. S szerintem az a gyartastechnologia, ami az 5kOhm-ot
csak plusz-minusz 10%-os (0.5kOhm) turessel tudja csak legyartani, akkor ott mas dolgok is elofordulhatnak.
En mar nagyon regota NGK-val nyomom, kezdetben a VW csoport regebbi autoiba szerelt harompolusuval,
most pedig Iridium 1+2 testelektrodassal (NGK PFR6W-T). Ennek az elettartama megkozeliti a hat szamjegyet,
tehat eleg gazdasagos. Ami a testelektrodak elrendezeset illeti, egy normal testelektroda van rajta, es ket
elektroda a kuszoszikraknak, amik akkor tesznek nagyon jot, ha hidegben jarkal az ember vele relativ rovid
tavokat, mivel akkor a gyertya nem tudja felvenni az uzemi homersekletet, bekormolodik, es onnan mar csak
egy lepes a szikrakimaradas. De ezek a kuszoszikra elleni elektrodak elviszik a kuszoszikrakat, tehat rendkivul
nehezen tud csak kialakulni gyujtaskimaradas. Es az ellenallasa 1kOhm (1%-on beluli turessel), ami a nagyobb
aram vegett nagyobb szikrateljesitmenyt jelent.
Es a merete pedig 1:1-ben a CVH gyari gyertyamerete.