Author Topic: Gyertya OHV 1.1  (Read 19527 times)

Thunder

  • Guest
Gyertya OHV 1.1
« on: 2008 February 19, 08:10:24 am »
Sziasztok!

Kérdésem az lenne, hogy milyen gyertyát javasoltok tenni a fent említett motorba ... típus, márka, miért jó ez, miért nem jó az?
Várom a válaszokat! ;)

pisze0829

  • Guest
Re: Gyertya OHV 1.1
« Reply #1 on: 2008 February 19, 08:24:16 am »
csak a gyárit használd.

Ryan

  • Guest
Re: Gyertya OHV 1.1
« Reply #2 on: 2008 February 19, 08:29:49 am »
motorcraft!

Thunder

  • Guest
Re: Gyertya OHV 1.1
« Reply #3 on: 2008 February 19, 10:00:03 am »
Semmi érv, ellenérv? :D

Ryan

  • Guest
Re: Gyertya OHV 1.1
« Reply #4 on: 2008 February 19, 13:17:40 pm »
annyi h a nem gyárit hamarabb kell cserélni mert nem birja!
erröl is van vmi topic már csak a nevét nem tudom!

Ryan

  • Guest
Re: Gyertya OHV 1.1
« Reply #5 on: 2008 March 31, 14:02:56 pm »
Gyári a legjobb ! (Motorcraft AGRF22C1 ez a régi száma)
Még az NGK jó (V-Line: BPR7EFS) de csak ami Made in Japan ! A többi az egy nagy rakás...
A gyertyától függ: indítás, üresjárat, gyorsulás, legnagyobb sebesség !

vettem 4 új gyári gyertyát olyat amit Pisti XR2i is javasolt !
kérdésem a következö mekkora hézagra kell állitani ezeket?
alany : '92 1.4i cvh
« Last Edit: 2008 March 31, 14:04:33 pm by RyAn »

edl

  • Guest
Re: Gyertya OHV 1.1
« Reply #6 on: 2008 March 31, 14:12:33 pm »
Gyári a legjobb ! (Motorcraft AGRF22C1 ez a régi száma)
Még az NGK jó (V-Line: BPR7EFS) de csak ami Made in Japan ! A többi az egy nagy rakás...
A gyertyától függ: indítás, üresjárat, gyorsulás, legnagyobb sebesség !

ezzel azért tanakodnék.. A gyertyától nem annyira függ ez a dolog, maximum ha már rossz vagy kihagy a gyertya.

Offline sUdYe

  • Global Moderator
  • *****
  • Posts: 2978
  • Segített?: +68/-13
  • Ford fanaticccc! Cabrio őrült :D PDF
Re: Gyertya OHV 1.1
« Reply #7 on: 2008 March 31, 15:14:40 pm »
Gyári a legjobb ! (Motorcraft AGRF22C1 ez a régi száma)
Még az NGK jó (V-Line: BPR7EFS) de csak ami Made in Japan ! A többi az egy nagy rakás...
A gyertyától függ: indítás, üresjárat, gyorsulás, legnagyobb sebesség !

ezzel azért tanakodnék.. A gyertyától nem annyira függ ez a dolog, maximum ha már rossz vagy kihagy a gyertya.

azért függ. Fordnál elég rendesen. motorcraft csak is, azzal ha jó a gyertya akkor megy ahogy kell a többit nem szereti, nem megy vele úgy ahogy kéne, és gyilkolja is őket :D

edl

  • Guest
Re: Gyertya OHV 1.1
« Reply #8 on: 2008 March 31, 21:28:31 pm »
Gyári a legjobb ! (Motorcraft AGRF22C1 ez a régi száma)
Még az NGK jó (V-Line: BPR7EFS) de csak ami Made in Japan ! A többi az egy nagy rakás...
A gyertyától függ: indítás, üresjárat, gyorsulás, legnagyobb sebesség !

ezzel azért tanakodnék.. A gyertyától nem annyira függ ez a dolog, maximum ha már rossz vagy kihagy a gyertya.

azért függ. Fordnál elég rendesen. motorcraft csak is, azzal ha jó a gyertya akkor megy ahogy kell a többit nem szereti, nem megy vele úgy ahogy kéne, és gyilkolja is őket :D

Már miért mondod azt, hogy fordnál elég rendessen? Tudtommal éppenhogy nem :) Egy gyertya vagy jó vagy nem jó, működőképes, jó gyertya között pedig maximum maximális futásteljesítménybeli eltérés lehet szerintem. Jó nagyon csekély eltérés lehet működésében is, de ez szerintem egy átlagos motornál elhanyagolható, átlag ember nem nagyon érzi meg.

Offline viktorwrz

  • A mester
  • *****
  • Posts: 1015
  • Segített?: +29/-3
Re: Gyertya OHV 1.1
« Reply #9 on: 2008 April 11, 22:03:29 pm »
Pedig hidd el igenis függ. Nálam anno 2 hónap alatt "megevett" az autó 3 garnitúra gyertyát, pedig mindet kimondottan a fityóhoz kértem!!! Aztán mivel sok fordostól hallottam, hát megvettem a motorcraft gyertyákat.
3 év után azzal adtam el az autót hibátlanul  8)....sztem ez alapján mindenki gondolja végig érdemes-e más hulladékgyertyákat megvenni. :-\
Fordba csak gyári MOTORCRAFT gyertyát tegyetek!!!
Eddigi autóim:
Ford Mondeo Turnier 1.8 Zetec '96
Renault Express 1.9D '93
MB E200 aut. 2.2CDi (123LE) '06
WV Polo 1.9SDi '96
MB E220 T aut. Avangarde 2.2CDi (143LE) '00
Ford Mondeo Turnier 1.8TD '97
Ford Fiesta 1.1c MK3 '89
Trabant 601S '89
Trabant 601S '87

Offline scampi

  • Az öreg róka
  • ****
  • Posts: 384
  • Segített?: +14/-7
Re: Gyertya OHV 1.1
« Reply #10 on: 2008 April 12, 00:06:30 am »
ááá a régi szép idők hol vannak?? :) Emlékszem annak idején a zsiguliban 4 henger négyféle gyertya, majd jött a rövidmenetesbe hosszú menetes mert úgy nagyobb a kompresszió :) aztán a champion őrület, attó aztán naon ment :) no és a 3 elektródás NGK!!

Adrenalin! Attól megy a legjobban higyjétek el!!

Amúgy én a gyárit raknám bele mert ez kiküszöbölhet egy olyat hogy: - ááá biztos a gyertyák cseréld ki gyárira és akor jó lesz -

Legmeghökkentőbb gyertyás élményem amikor a középső elektróda egyszerűen eltűnt, és a porcelánon lévő szennyeződés segítségével húzott át a szikra!! Tökéletesen ment a trabi gyertyacserénél derült ki :D

Üdv

Ryan

  • Guest
Re: Gyertya OHV 1.1
« Reply #11 on: 2008 April 12, 19:05:55 pm »
Gyári a legjobb ! (Motorcraft AGRF22C1 ez a régi száma)
Még az NGK jó (V-Line: BPR7EFS) de csak ami Made in Japan ! A többi az egy nagy rakás...
A gyertyától függ: indítás, üresjárat, gyorsulás, legnagyobb sebesség !

vettem 4 új gyári gyertyát olyat amit Pisti XR2i is javasolt !
kérdésem a következö mekkora hézagra kell állitani ezeket?
alany : '92 1.4i cvh

Elektródahézag: 1,0 mm
1.4 cvh EFI motorhoz
Motorcraft AGPS32C1

1.4 cvh karburátoros motorhoz
Motorcraft AGPS22C1


és miért mondja az emberek fele hogy ez gyárilag bevan állitva és a fele meg azt hogy nem és ez f...ág  :-\

Maad83

  • Guest
Re: Gyertya OHV 1.1
« Reply #12 on: 2008 October 10, 10:34:08 am »
Sziasztok!
Nekem is ilyen járgányom van. Az a problémám vele, hogy igencsak eszegeti az olajat. A motoron olajfolyás sehol sem látszik. Alulról megnézni még nem tudtam-akna hiányában-de alatt sincs soha olajfolt. Olvastam, hogy többen említik, hogy gyakori hiba a szelepszár szimering. Mikor megvettem (2 éve) az eladó nem említette, hogy már egyszer cserélték benne, de odaadott mindent amit eddig cseréltek benne és most, hogy turkáltam köztük megtaláltam a szimeringeket is. Most van benne 90e km lehetséges, hogy erre már elfogyasztana 2 garnitúra szimeringet? A másik kérdésem, hogy ha tényleg a szimering a hibás akkor annak lenne nyoma a gyertyán? Lennének rajta valamiféle olajos lerakódások, vagy elváltozások? Megnéztem a gyertyákat, eléggé "porosak". Egyfajta fehér por szerűség van rajta, a karimán pedig kormos. Ezek mire utalnak, tudtok erről valamit?

FordTom

  • Guest
Re: Gyertya OHV 1.1
« Reply #13 on: 2008 October 10, 11:24:57 am »
és ezek a motocraft gyertyák milyen árban vannak?

Offline viktorwrz

  • A mester
  • *****
  • Posts: 1015
  • Segített?: +29/-3
Re: Gyertya OHV 1.1
« Reply #14 on: 2008 October 10, 12:09:05 pm »
Kb 1,5szer annyiba kerül mint a többi, de mint fentebb írtam megéri a beruházást.
Eddigi autóim:
Ford Mondeo Turnier 1.8 Zetec '96
Renault Express 1.9D '93
MB E200 aut. 2.2CDi (123LE) '06
WV Polo 1.9SDi '96
MB E220 T aut. Avangarde 2.2CDi (143LE) '00
Ford Mondeo Turnier 1.8TD '97
Ford Fiesta 1.1c MK3 '89
Trabant 601S '89
Trabant 601S '87