Author Topic: Leégett generátor  (Read 20771 times)

DadiC

  • Guest
Leégett generátor
« on: 2008 February 17, 10:13:37 am »
Beletettem egy új aksit (56AH) a fiestámba és azt vettem észre hogy lefüstölt a generátorom amint hozzáért a saru az Akku-hoz... Mi pénz lehet ezt megcsináltatni? (bontott alkatrészből)?

Offline sUdYe

  • Global Moderator
  • *****
  • Posts: 2978
  • Segített?: +68/-13
  • Ford fanaticccc! Cabrio őrült :D PDF
Re: Leégett generátor
« Reply #1 on: 2008 February 17, 14:44:10 pm »
10-15e egy bontott generátor ha jól tudom, de érdemes megérdeklődni egy bontóban, hogy mennyi az annyi, viszont ha leégett a generátor az akksitól akkor ott vmi nagyobb gáz van, előtte át kéne nézni a kocsi elektromos rendszerét.
Mondjuk nem nagyon értem hogy ez pontosan hogyan is történt. Ezt leírhatnád, hátha más is tudna okulni belőle.

DadiC

  • Guest
Re: Leégett generátor
« Reply #2 on: 2008 February 17, 21:31:26 pm »
Én voltam nagyon hülye mert utánna láttam hogy az aksi máshogy áll, és rosszul raktam fel a sarukat, a a pozitívat a negatívhoz:( az autó beindul de az mp3 lejátszónak lőttek, meg most így a nagy hidegben este be se indul, mintha nem menne a szívató, délután még ment. Ja és történt közben egy olajcsere. Nem tudom van e köze ahhoz hogy nem indul.

jocc

  • Guest
Re: Leégett generátor
« Reply #3 on: 2008 February 17, 23:18:19 pm »
nem indul >> lehet h. az önindító is meghalt? :(  Mindenesetre nézz meg minden vezetéket, hogy jól kötötted-e vissza.
magnó >> ha szerencséd van, akkor csak a magnó biztosítéka ment gallyra (málam is ez volt). Csekkold le a hátulját.

nandi

  • Guest
Re: Leégett generátor
« Reply #4 on: 2008 February 18, 12:01:43 pm »
Beletettem egy új aksit (56AH) a fiestámba és azt vettem észre hogy lefüstölt a generátorom amint hozzáért a saru az Akku-hoz... Mi pénz lehet ezt megcsináltatni? (bontott alkatrészből)?
Ha kell generátor, van, eladom. 95-ös 1.1-es fiestából, semmi baja, megegyezünk az árban.

Offline sUdYe

  • Global Moderator
  • *****
  • Posts: 2978
  • Segített?: +68/-13
  • Ford fanaticccc! Cabrio őrült :D PDF
Re: Leégett generátor
« Reply #5 on: 2008 February 18, 12:26:39 pm »
Én voltam nagyon hülye mert utánna láttam hogy az aksi máshogy áll, és rosszul raktam fel a sarukat, a a pozitívat a negatívhoz:( az autó beindul de az mp3 lejátszónak lőttek, meg most így a nagy hidegben este be se indul, mintha nem menne a szívató, délután még ment. Ja és történt közben egy olajcsere. Nem tudom van e köze ahhoz hogy nem indul.

hát igen így nem csodálom. ha a generátorod leégett, akkor nincs töltésed, fordok önindítója híres a kimagaslóan magas áramfelvételéről. hidegben ne csodálkozz hogy nehezebben, vagy egyáltalán nem indul. olyankor az akksi se teljesít úgy...

DadiC

  • Guest
Re: Leégett generátor
« Reply #6 on: 2008 February 18, 12:49:44 pm »
Beletettem egy új aksit (56AH) a fiestámba és azt vettem észre hogy lefüstölt a generátorom amint hozzáért a saru az Akku-hoz... Mi pénz lehet ezt megcsináltatni? (bontott alkatrészb?l)?
Ha kell generátor, van, eladom. 95-ös 1.1-es fiestából, semmi baja, megegyezünk az árban.

Megnézetem szerelővel, ha télleg generátoros akkor kell, majd szólok! Köszi.

DadiC

  • Guest
Re: Leégett generátor
« Reply #7 on: 2008 February 18, 13:40:29 pm »
Gyenge túlzás hogy most indítanám be az autót, és semmi reakció! még a műszerfalkijelzők sem világítanak. semmi visszajelzés, mintha meghalt volna benne minden elektronika, lehet zárlat van valahol vagy nem tudom... pedig az aksi is vadi új:( 3 napja vettem..

Ryan

  • Guest
Re: Leégett generátor
« Reply #8 on: 2008 February 19, 08:31:32 am »
lehet h padlóra küldted az aksit nézd meg van-e töltése!

tuning

  • Guest
Re: Leégett generátor
« Reply #9 on: 2009 January 12, 11:36:17 am »
Hali!
Egy olyan kérdésem lenne hogy mk3  xr2 generátort lehet-e javítani mert valoszinü  hogy zárlatos nincs töltésem egyátalán  meg  nincs beindítva a kocsi és melegszik a generátor, a bekötése az ugye az hogy van a  3 csatlakozás rajta a B+ W D+ én ugy kötöttem hogy a B+ és a D+ csatlakozásra ment az öninditó + részéröl a két kábel aW csatlakozásra pedig a kábelkötegböl egy vékony drót kék szinü kérdés hogy ez a bekötés jo -e vagy nem és ha jol van igy kötve akkor azért gyanakszom zárlatra mert mikor rárakom a W csatlakozásra a kábelt akkor szikrázik.

Offline scampi

  • Az öreg róka
  • ****
  • Posts: 384
  • Segített?: +14/-7
Re: Leégett generátor
« Reply #10 on: 2009 January 12, 12:43:51 pm »
Hali!
Egy olyan kérdésem lenne hogy mk3  xr2 generátort lehet-e javítani mert valoszinü  hogy zárlatos nincs töltésem egyátalán  meg  nincs beindítva a kocsi és melegszik a generátor, a bekötése az ugye az hogy van a  3 csatlakozás rajta a B+ W D+ én ugy kötöttem hogy a B+ és a D+ csatlakozásra ment az öninditó + részéröl a két kábel aW csatlakozásra pedig a kábelkötegböl egy vékony drót kék szinü kérdés hogy ez a bekötés jo -e vagy nem és ha jol van igy kötve akkor azért gyanakszom zárlatra mert mikor rárakom a W csatlakozásra a kábelt akkor szikrázik.

Generátor modellt írsz? A D+ az lehet szabályozatlan kimenet is meg gerjesztés _ Ducellier - Vagy esetleg kép?



A felsorolás teljesen lényegtelen - a fesszab belsejére vonatkozik -

Ha ennél a verziónál a B+ és a D+ össze van kötve akkor a gerjesztés folyamatos - melegszik és lemeríti az akksidat - :)
« Last Edit: 2009 January 12, 12:49:18 pm by scampi »

tuning

  • Guest
Re: Leégett generátor
« Reply #11 on: 2009 January 12, 13:04:51 pm »
Tipusra mit értessz hogy bosch vagy mást

Offline scampi

  • Az öreg róka
  • ****
  • Posts: 384
  • Segített?: +14/-7
Re: Leégett generátor
« Reply #12 on: 2009 January 12, 13:18:18 pm »
Tipusra mit értessz hogy bosch vagy mást

Márka: Bosch, Valeo, Magneti Marelli, Ducellier
Típus: XYZ007 Pl

tuning

  • Guest
Re: Leégett generátor
« Reply #13 on: 2009 January 12, 14:06:22 pm »
Igy néz ki és amit találtam rajta                0 120 485 029
                                                 70      Kc->14V 40-70A

[a csatolmány törölve]

AniBaba

  • Guest
Re: Leégett generátor
« Reply #14 on: 2009 January 12, 14:29:37 pm »
Én is beraktam a 44Ah helyett 55Ah akksit, és nem szállt el semmi. Elég érdekes.
1.3 OHV