hali,
tudtok ajánlani autófényezőt bp és környéke? én a 7en 4 fényezőt látogattam meg, ebből 3-nál nekem kellett kényelmetlenül éreznem magamat, hogy munkát akarok adni nekik.. mert ford..
gondoltam rendberakatom az 'apróbb' esztétikai hibákat, mert jövőre műszakin bele fognak tudni kötni, és tervezem még jó 2-3 évig használni a verdát, utána eladáskor nem egy romhalmaz benyomásával kívánok elbúcsúzni nyomott áron tőle -nem kevés pénzből nem kevés dolgott rakattam eddig rendbe..
a hátsó köténylemezem két széle a hegesztéseknél felületi rozsdás majdnem ugyanez elöl -> egyik fényező azt mondja, hogy katasztrófális konstrukció ez a kasztni.. elől elem cserénél állítólag le kell bontani az autó egész elejét, úgy összevan hegesztve minden mindennel.. lakatos munkára tippelt egy 60-t az elejére, pedig rozsda még 'nincs' ott, csak láccik, hogy hólyagosodik.. és szerinte az elemcsere után 2 év múlva ugyanúgy rohadni fog, mert ford.. ?? nem akarta beválalni, mert nem akar velem fényezés után 1-2 év múlva újra találkozni..
egy másik helyen az említett javításokra + egy kerékjárati ív csere + motorháztető és lökösök fényezésére kerekítve 130e jött ki..
gondolkoztam teljes fényezésre is, mert ilyen összegekről halottam: akril teljes: 150 000 Ft+áfa, metál teljes: 185 000 Ft+áfa -ez meg már egy ekkora projektnél már nem oszt, nem szoroz.. de számolni kell + a szétszerelésre amire 50-70-et ?? mondtak..
kicsit riszatóak voltak az elhangzottak, hogy kicsengetsz pl. 2kilót és 1-2 év múlva ugyanott leszel.. úgy vettem le, hogy azért sem akarnak ilyen 'öreg' autóval foglalkozni, mert nem csak fújkálni kellene, hanem előtte egy picit meg is kelleme dolgozni a kasztnit, derogáló nekik, ..hogy nem könnyű pénzes meló.. ilyen hozzáállással elmehetnek a ...-ba azt vágom, hogy van melójuk bőven és akár válogathatnak is, de a hozzám hasonló cipőben járók hova menjenek?
szóval ismertek korrekt fényezőt, akinek nem csak a szája jár és fikázik ?
köszi
bende