Ha nem fikszet hanem csavarozhatót akarsz két karikát vágsz amipaszol a toronyra és 4 csavarral rögzíted.Én mondjuk a fikszet részesítem el?nyben, és az állítható sem jó mert szét lehet vele nyomni vagy öszehúzni a tornyot. A gyári és módosított toronynál egyeznek a méretek . /mellékleten látszik/
>Küldj egy mailt mert a képekkel nem bírok. aprofeladas@freemail.hu
escortomba gyárilag csavarozható van, de nem állítható! ha pontos a méret nem kell hogy állítható legyen. nekem spec 2 csavarral van felfogatva gyárilag.
HI!
Engem is érdekelne, bár nem tudom mennyire javít az autó stabilitásán?!
Van tapasztalatotok err?l? Kanyarban stabilabb lesz? Ha érdemes akkor "belefeccölök" egy kis zsetont...
És a gyári mennyi pénz?
Üdv: hetelaci
fiestába nemtudom hogy volt-e gyári, vagy hogy mennyibe kerül. az autó stabilitásán sokat dob. Escortos példa, családban van egy 5 ajtós széria escort, és az én cabriom, nekem elől-hátul toronymerevítő gyárilag, és gyárilag 3 centivel lejjebb van az autóm, így ez kanyarba nagyon sokat, nyom. egy olyan kanyarba amiben a széria escorttal megcsúsztam csúnyán 70-el az enyémmel bevettem 90-el lazán.
ha sportosan vezetsz mindenképp érdemes.