Quote from: viktorwrz on 2008 January 28, 14:05:47 pmQuote from: RyAn on 2008 January 28, 12:36:25 pm....csak azért szeretném tudni hogy mi lehet ilyenkor a gond.Szerintem az index belever a karterba. De lehet, hogy a szivargyújtó pöcke nem pont balra áll, hanem jobbra... Esetleg nem volt rajtad sapka mikor beültél az autóba.... kösz ilyenkor a rugó is haza mehet vagy csak a csillapitó?
Quote from: RyAn on 2008 January 28, 12:36:25 pm....csak azért szeretném tudni hogy mi lehet ilyenkor a gond.Szerintem az index belever a karterba. De lehet, hogy a szivargyújtó pöcke nem pont balra áll, hanem jobbra... Esetleg nem volt rajtad sapka mikor beültél az autóba....
....csak azért szeretném tudni hogy mi lehet ilyenkor a gond.
kis élménybeszámolás: hétvégén elkezdtük átnézni és kicsit javítani a futóművemet. Az első áldozat a lengőkar alsó gömbfej volt. Hát mit ne mondjak, se a szerelőm se én nem számítottunk arra amit láttunk. Az autóban a GYÁRI 17 ÉVES gömbfej volt, még szegecselve!!!! leszedni nem volt egyszerű... de túléltük, és az autó is... rá se lehet ismerni azóta.
Quote from: sUdYe on 2008 March 03, 23:00:35 pmkis élménybeszámolás: hétvégén elkezdtük átnézni és kicsit javítani a futóművemet. Az első áldozat a lengőkar alsó gömbfej volt. Hát mit ne mondjak, se a szerelőm se én nem számítottunk arra amit láttunk. Az autóban a GYÁRI 17 ÉVES gömbfej volt, még szegecselve!!!! leszedni nem volt egyszerű... de túléltük, és az autó is... rá se lehet ismerni azóta. Nem biztos, h a gyári, csak fordéknál lengőkarral együtt cserélik az alsó gömbfejet.Tavaly én is elkezdtem kicserélni. Megis vettem, de csak az egyiket cseréltem ki. Elég kínlódás volt leflexelni a szegecseket. Talán majd idén nekiállok a másiknak is