A direktszűrőt legfeljebb 10ezer km-enként tisztítani kell a hozzá való tisztítókészlettel. Különben nem kell beletenni.
Na most hallottam olyat, hogy az autó rendszere egy bizonyos idő után "szokja" csak meg a rendszert... Állítólag bizonyos idő vagy km után végigfuttatja magát és megnézi, van-e változás és aszerint állítja be magát... Ezt nem tudom mennyire igaz, de magyarázatot adna arra, hogy miért nem érezni rögtön a változást. Egyébként meg a direktszűrő áteresztőképessége nagyobb, mint a gyári papírszűrőé, ami azt eredményezi (pláne ha olyan helyre van téve ahol hidegebb levegőt kap), hogy sokkal telítettebb és több levegőt kap a motor, aminek a hatására jobb a robbanás. Főleg, ha ez meg van spékelve egy spirex-szel, ami azt tudja, hogy megtekeri a direktszűrőn keresztül beszívott levegőt, és így még gyorsabban, de még telítetteb levegő tud bejutni az égéstérbe.
Ezt azért leírtam ide is.
Ha már egy direktszűrős képről beszélünk.
Ui.: Télire nem vettem ki... Hideg motorral is akkorákat szívott és olyanokat ugrott gázadásnál az autó a mínuszos levegő miatt, hogy élmény volt...
Főleg ha már bemelegedett a motor...
Ha teljesítményt akarsz, akkor ajánlok egy teljes szívóoldali tuningot... Ettől sem lesz 1.4-es az autód, de jobban autózható lesz, és változik egy picit az ereje és a nyomatéka is.
Néhány ötlet:
- direktszűrő + spirex együtt
- sport gyújtókábelek + sport gyertyák
- sport kipufogó rendszer (sport katalizátor, gázgyirsító dob, sport végdob)
- 4 leömlő (ha befér)
- chip (ez már ugyan nem szívó oldal, de sokat tehet. Persze ha még nincs benne chip akkor ez kimarad.)
Bocs ha vmit kihagytam.