Szia!
Nem csak arra gondoltam, hogy van-e hangja=működik-e a benzinszivattyu. Hanem arra, hogy esetleg a benzinrendszeren keletkezett egy kis lyuk, ahol bejön a levegő és a benzin állás közben vissza tud folyni a tankba. Ha többször ráadod a gyujtást, akkor a benzinszivattyú a sokszor egy másodperc alatt feltöltheti a vezetéket. Ha ilyenkor jobban indul, akkor az azt mutatja, hogy ilyesféle benzinhiány lehet az ok. Azért kérdeztem, hogy gyújtásszerelés után jött-e elő, mert a szerelés közben esetleg meg lett mozgatva a benzincső és az elöregedett gumi kicsit megrepedhetett. Vagy egy csőcsatlakozás elmozdult/meglazult. Nem mondom, hogy ez a hiba, de lehet.
A másik kérdés a túráztatás. Ezt hogy kell érteni? A régi autóknál (pl. trabant) volt egy olyan ajánlás, hogy fel kell pörgetni a motort és úgy levenni a gyujtást. Akkor másnap jobban indult. Ezt a modern autóknál nem kell csinálni. Hogy történik ez a felpörgetés?
(Nem a szikravizsgálatra gondolok, mert az a teszt miatt indokolt volt.)
Esetleg lehet olyan is, hogy valamelyik injektor nem zár rendesen és az állás alatt benzint csöpögtet a rendszerbe. De ezt nem tudom, hogy milyen gyakori hiba a mi motorunknál.