Nem mértünk. Lehetséges, hogy 165ekm-nél problémás lenne? Csak akkor dúsításnál miért nem csinálja? Üzemanyag szivattyú nyomást ellenőriztek, a 2bar körül volt legkevesebb.
Én arra tippelek, hogy minden korábbi trafó és gyertyacsere ellenére ez gyujtásprobléma.
Próbáld ki, az eredeti gyertyhézaggal, hogy 4-esben hagyod alapjáratig lassulni és utána folyamatos félgázzal gyorsítasz. Ha lassan, de rángatás nélkül indul meg, akkor nem gyujtás.
A kisebb gyertyahézag és a bemenetre rakott kondenzátor egyaránt csökkenti a gyujtófeszültséget. Ha az áramkörben (trafó, gyertyapipák, stb.) gyenge pont van, kisebb feszültségnél nincs baj, de magasabb feszültségnél áthúzhat.
A kicserélt trafóval is lehet gond. Ha a gyujtást nyitott áramkörrel tesztelik, az új trafó is azonnal tönkremehet. Vagy ha az egyik kábelben van egy időszakos szakadás, az is túlterheli a trafót.