Sziasztok.
Gratulálok az autóhoz!remélem lassan én is érezhetem ugyanezt.Sajnos még semmi hírem róla.Le van gyártva de lassan két hete semmi mást nem tudok.Számomra tök hihetetlen, hogy egy autógyártó nem tudja pontosan megmondani, hogy hol jár a megrendelt termék?Én búvármotor gyártban dolgozom, de ha valaki mond egy motorszámot pár perc eltéréssel megmondom hogy hol van a termelésben vagy a raktárban.Pár perc utánajárással azt is megválaszolom melyik kamion viszi a vevőnek és mikor érkezik meg!Az értéke ugyan csak töredéke egy autónak és mégis
Szóval nem értem miért nincs egy olyan rendszerük ahol látni lehetne mi az ábra? Félek tőle, hogy jó nagy parkoló van a Ford gyárban és senkit sem zavar, hogy ott árválkodik
Én meg várom tavaly december közepétől...Remélem igazatok lesz és ha a vége jó majd talán elfelejtem ezt a kritikán aluli ügyintézést.A vevőközpontúság itt is csak egy szlogen!Ez azért is zavar mert magam is foglalkozom vevői panaszokkal és a cégem elvárása, hogy a bejelentéstől számitva 1 órán belül megoldást kell taláni a panaszra."A vevő nem sérülhet!"Nálunk ha megszeged ezt a szabályt elküldenek a cégtől!És tényleg így van!
Na szóval most várok,várok, várok...