Van egy régi problémám: 110-120 körül gyenge rázás érezhető a kormányon. Eddigi javítások a problémámmal kapcsolatban: Áprilisban futómű beállítás. Rázás megmaradt. Májusban első féktárcsa és fékbetét csere. (a régivel fékezéskor felerősödött a rázás, pedig csak 40 ezer volt benne) rázás még mindig érezhető. (fékezéskor már nem) A múlt hónapban stabilizátor rúd csere. Rázás megmaradt. Egy hete elvittem a teljes nyári szettet (gyári alufelni 15" 195/50 gumikkal, amik 2 szezont mentek eddig, télen a garázsban altatva ) felnijavítás és centírozásra. A padon már nem üt, elmondásukra hagyatkozva nincs szálszakadás, szemre nem üt a felni sem, súly alig van ragasztva. Rázás megmaradt. Akkor? Mi a problem? tanácstalan vagyok.
Télivel is ráz. Azok 14" 175/65. Kicsit gyengébben, mivel ballonosabb. De az nem centíroztattam november óta. Másik szettem nincs. Nem igazán van már pénzem ilyen játékokra. (új felni+gumi kb 30 rongy) Kölcsön senkitől nem tudok kérni, illetve nem biztos hogy azok sem sérültek.
Májusban első féktárcsa és fékbetét csere. (a régivel fékezéskor felerősödött a rázás, pedig csak 40 ezer volt benne) rázás még mindig érezhető. (fékezéskor már nem)
Hát eléggé elszomorít a dolog. Az ember bízik a szakikban, ráadásul a környék legjobb gumisánál centíroztatok. A dolog fizikai lényegét értem, de ha a padon 0 az ütés, akkor mitől lehet a rázás? Vagy... miért nem tudja kimutatni a nagyobb sebességen (110-120) között fellépő rázást? Vagy erre az a megoldás, hogy teljesen új felni és teljesen új futó? Eléggé zsebbenyúlós, nem de bár?
...Másik szettem nincs. Nem igazán van már pénzem ilyen játékokra. (új felni+gumi kb 30 rongy) Kölcsön senkitől nem tudok kérni, illetve nem biztos hogy azok sem sérültek.
Értem. Olyan is történt már , hogy nem jól lett beállítva a futómű. Nem tudom, eléggé kerék gyanús a jelenséged.A téli gumik másik felnin vannak, vagy egy garnitúra felnin cserélgeted a téli/nyári szettet?