Tudnátok egy leírást készíteni, hogy mi a különbség a régebbi és faceliftes változat között.
Mindenképpen benzinest szeretnék venni klímával. Tapasztalatok 1.25, 1.3, 1.4-es motorokról, melyikkel érdemes venni, melyik elég a kasznihoz és a klímához is? A felsorolt motorok közül, ha jól tudom csak az 1.3-as láncos a többi szíjas, ennek valami jelentősége? Van valami típushibája, amit vételkor érdemes ellenőrizni? Ezek általában 10 év körül járnak, azokban mennyi a normál/elfogadható KM?
Szia!
Mi is a Fiestázást MK3-assal kezdtük. 6,5 évet volt nálunk (1.3 b).
Tavaly cseréltük le egy MK7-esre (=Facelift 6-os). Az is 1.3-as automata klímás. Anyósomnak is van egy Fiestája, az MK6-os 1.3-as manuális klímás. Szerintem jól mennek 1.3-as motorral is. Nyilván klímázást megérzik ezek is.
A láncos motor előnye , hogy nem kell vezérlést cserélni. Szerelőm tapasztalata szerint kisebb az esélye, hogy elkezdi csipegetni az olajat, hogy előjön a "gyújtás probléma". Dinamikában biztosan jobb az 1.25 és az 1.4 is, lehet még fogyasztásban is, bár rettenet nagy különbségek nincsenek. spritmonitor.de oldalon lehet nézegetni, és a ha kedvet kapsz regisztrálni és vezetni az autód tankolásait, szervizelését, stb.
Különbség az Mk6 és MK7 között szerintem inkább optikai, mint műszaki. Nekem az Mk7-es belseje jobban tetszik, de azok drágábbak is, koruk miatt. Nem km-t veszünk, hanem állapotot! Ezt ne felejtsd!
Típus hiba? Talán annyi, hogy míg az MK3-asodban soha nem fog eltörni a rugó, addig ezeknél igen (elöl).
Mk6-nál pót féklámpánál beázott, de javítható.
Nehéz dolgod lesz ha konkrét színt (külső+belső) keresel.
Mennyi a keret rá (eső szerviz, gumik, átíratás költség nélkül)?