Meg tudom erősíteni a leírtakat.
Bár nekem felűlről nem burkolja semmi a motort, lehet valamelyik szervizeléskor már elfelejtették vissza tenni, de ezt eltekintve azonos volt nálam is.
Annyira hívnám talán fel a figyelmet, aki még ezután akar előszőr neki kezdeni, hogy a szűrő kivétele előtt el kell távolítani egy fém tartót, melynek három spéci imbusz csavarja van, és az egyik hátúlról oldható, amihez igen nehéz hozzáférni!
Ez nálam már hiányzott "szerencsémre", nyilván valamelyik szervízben már emlegették a tervező felmenőit miatta és kihagytál összeszereléskor.
Ezután jöhwt az üzemanyag szűrőt a helyén tartó keret eltávolitása, szintén 3 spéci imbusz, előtte érdemes a cső- és az elektromos csatlakozásokat eltávolitani, majd ki lehet emelni a szűrőt.
A szerelés előtt youtube-on érdemes az ide vonatkozó videót megtekinteni, úgy könnyebb az egész.
Vissza szrreléskor a szűrőt a helyére tettem, majd vissza a rögzítőt, és a tank felől érkező, bemenő csövet.
A kimenőre én először ráhúztam egy kb 1,5m-es, kb 14-es szilikoncsövet és addig szívtam, míg meg nem jelent benne a gázolaj. Háromszor még lassan visszaengedtem, majd megint megszívtam, hogy az összes buborék kijőjjön belőle, majd a végét befogva levettem a csőcsonkról, majd gyorsan rányomtam az elmenő csövet. Szerelés befejeztével indítottam, gobd nélkül ibdult, majd a video ajánlása szerint kb. 1,5 percig 1500-on járattam a motort, légtelenítés celjából.
Cseréltem még az olaj és levegő szűrőt is.
Üdv