Meg érte ez a módosítás, mi lett a végeredmény, konklúzió érzetre, vég összegre
Nyomatékban +50 Nm lett, maximális lóerőt a pad hibája miatt nem tudtunk mérni. Gyári szoftverrel 2200 [1/perc] fordulatnál mértünk 180 [Nm] nyomatékot, szoftverezés után 1800 [1/perc] fordulatnál lett 231 [Nm] nyomaték és szép lineárisan tartja magasabb fordulatszám tartományig ezt a nyomatékot. Ha e körüli nyomatékkal számolunk, 4000 [1/perc] környékén kb 85-90 lóerőt tudhat így. Abszolút nem lett púposra írva, hisz a töltőnyomáson nem emeltünk, füst még így sincs, tehát még így is légfeleslegen belül maradtunk. Bár az intercooler miatt ugye hidegebb levegő sűrűbb elven, lehet nélküle már lenne füst. Érzetre pozitív változás teljes mértékben. Mintha egy más autót kaptam volna
Maga az intercooler hatásossága pedig majd nyáron 30 fokban derül ki igazából
van valami eredmény? úgy tűnik én is hasonló cipőben járok
Egyelőre gőzerővel készülök nyelvvizsgára, tehát nem igazán van időm foglalkozni vele.