Author Topic: EAC FAIL  (Read 18642 times)

Offline 52a52a

  • Látott már fiestát
  • ***
  • Posts: 59
  • Segített?: +2/-0
Re:EAC FAIL
« Reply #15 on: 2015 August 14, 11:49:54 am »
A MAF szenzor cseréje után sem lett jó, az ezzel kapcsolatos hibakód eltűnt. Most már el sem indul az autó szokásos relé kattogás a gyújtás rárakásakor. A pillangószeleptől a ECU-ig menő szálak nem szakadtak kontaktosak. A FORScan akárcsak a torque P2107 hibakódal jelentkezik, már csak az pillangószelep vagy ECU csere/reset jöhet szóba.(throttle actuator controll module processor) :'(
Ford Fiesta MK6 1,25 Benzin (2004)

Offline 52a52a

  • Látott már fiestát
  • ***
  • Posts: 59
  • Segített?: +2/-0
Re:EAC FAIL
« Reply #16 on: 2015 August 14, 20:31:13 pm »
A MAF szenzor cseréje után sem lett jó, az ezzel kapcsolatos hibakód eltűnt. Most már el sem indul az autó szokásos relé kattogás a gyújtás rárakásakor. A pillangószeleptől a ECU-ig menő szálak nem szakadtak kontaktosak. A FORScan akárcsak a torque P2107 hibakódal jelentkezik, már csak az pillangószelep vagy ECU csere/reset jöhet szóba.(throttle actuator controll module processor) :'(


A következő hibakódok vannak:
A teszt befejeződött és hibakódot (DTC) talált: P2107, P0686, P0625, P2107, B1681, P2119, P1000
Gyújtásnál a csak 2,2V-ot mértem a relén (P0686)
Ford Fiesta MK6 1,25 Benzin (2004)

Offline Vacsatti

  • Újonc
  • *
  • Posts: 3
  • Segített?: +0/-0
Re:EAC FAIL
« Reply #17 on: 2015 December 13, 13:10:29 pm »
Sziasztok!

Új tagként üdv Mindenkinek! Van egy 1.4 2003-as Fiesta motorom csak más dobozban. :) Sajnos pár hete nálam is megjelent az EAC hibaüzenet. Kódok: P2119, P2176, P1000. A csatlakozókat már ellenőriztük rendben levőnek látszanak. Minden ötletet köszönettel vennék.

Offline Ödön1115

  • Ült már fiestában
  • ****
  • Posts: 120
  • Segített?: +8/-0
Re:EAC FAIL
« Reply #18 on: 2015 December 13, 13:43:25 pm »
Sziasztok!

Új tagként üdv Mindenkinek! Van egy 1.4 2003-as Fiesta motorom csak más dobozban. :) Sajnos pár hete nálam is megjelent az EAC hibaüzenet. Kódok: P2119, P2176, P1000. A csatlakozókat már ellenőriztük rendben levőnek látszanak. Minden ötletet köszönettel vennék.

Szia!

Hibák magyar fordításban

P2119 -  Fojtószeleplap konvergencia hiba. A fojtószelep csappantyú nem költözött a kívánt pozícióba. Ez lehet egy akadály vagy helytelen jelet. Ellenőrizze a vezetékeket és csatlakozókat.

P2176 - Fojtószeleplap adaptáció hiba. Miután a gyújtás ki van kapcsolva, a fojtószelep fog végigmenni egy adaptációs ciklus és a tavaszi ellenőrzés. Ez megerősíti helyes működését a fojtószelepház a teljes tartományon. Ha más hibakódok tárolás során meg kell vizsgálni, mielőtt P2176.

ötlet: akku saru le egy időre, hátha csak nyugtázni kell a hibát
üdv.
« Last Edit: 2015 December 13, 13:45:23 pm by Ödön1115 »
'03 Fiesta Mk6 1.3  8V 
'95 Mondeo Mk1 1.6 16V 
'03 Focus Mk1 1.8 TDCi
( '88 Fiesta Mk2 1.6 D )

"Örülj neki fiam, neked már nem lesz kis Polskid...."

Offline Vacsatti

  • Újonc
  • *
  • Posts: 3
  • Segített?: +0/-0
Re:EAC FAIL
« Reply #19 on: 2015 December 13, 20:03:40 pm »
A hibákat töröltem egyszer már de visszajött. Nem mindig dob hibaüzenetet. Van hogy gyújtás le fel időszakosan megszünteti.

Offline Vacsatti

  • Újonc
  • *
  • Posts: 3
  • Segített?: +0/-0
Re:EAC FAIL
« Reply #20 on: 2015 December 31, 07:34:35 am »
Szia!

Hibák magyar fordításban

P2119 -  Fojtószeleplap konvergencia hiba. A fojtószelep csappantyú nem költözött a kívánt pozícióba. Ez lehet egy akadály vagy helytelen jelet. Ellenőrizze a vezetékeket és csatlakozókat.

P2176 - Fojtószeleplap adaptáció hiba. Miután a gyújtás ki van kapcsolva, a fojtószelep fog végigmenni egy adaptációs ciklus és a tavaszi ellenőrzés. Ez megerősíti helyes működését a fojtószelepház a teljes tartományon. Ha más hibakódok tárolás során meg kell vizsgálni, mielőtt P2176.

ötlet: akku saru le egy időre, hátha csak nyugtázni kell a hibát
üdv.

Sziasztok!

Úgy tűnik megoldódott a hiba - a hibát az akku okozta bár a motor pöcc-re indult, a szerelő tesztere hibát írt ki az akkura. lehet hogy a cella probléma volt vele. Csere óta hibátlanul megy, kb. 500km mentem vele azóta. Az aksi Bosch volt.   

Offline Ödön1115

  • Ült már fiestában
  • ****
  • Posts: 120
  • Segített?: +8/-0
Re:EAC FAIL
« Reply #21 on: 2016 January 01, 06:38:05 am »
Sziasztok!

Úgy tűnik megoldódott a hiba - a hibát az akku okozta bár a motor pöcc-re indult, a szerelő tesztere hibát írt ki az akkura. lehet hogy a cella probléma volt vele. Csere óta hibátlanul megy, kb. 500km mentem vele azóta. Az aksi Bosch volt.   

Szia

Örülök hogy megoldódott!
Sajnos gyakran a feszültség okoz hibát, minden féle szenzor hiba képében.
 
'03 Fiesta Mk6 1.3  8V 
'95 Mondeo Mk1 1.6 16V 
'03 Focus Mk1 1.8 TDCi
( '88 Fiesta Mk2 1.6 D )

"Örülj neki fiam, neked már nem lesz kis Polskid...."

Offline ranger

  • Újonc
  • *
  • Posts: 1
  • Segített?: +0/-0
Re:EAC FAIL
« Reply #22 on: 2016 August 24, 21:08:01 pm »
Helló Mindenki! Van egy 2004-es évjáratú 1.4TDCi Fiestánk. 6 éve a tulajdonunk. Azóta van ez a visszatérő... hát problémának már nem nevezném, legyen inkább jelenség. :) A dolog úgy írható le, mikor ezt a EAC FAIL hibakódot dobja, a motor erőtlenné válik és nem pörög 2000 fölé.  Általában akkor jön elő, ha hosszú országúti kocsikázás után kicsit hosszabban meg kell állni – mondjuk egy vasúti átjáróban –, vagy ha városon belül elmegyek valahova, nem állítom le mert csak beugrok valamiért (régi dízelesként így tanultam), aztán mennék tovább. Főleg nyáron.  A kézikönyv azt írja: HA ISTENT ISMERSZ, AZONNAL SZERVIZBE VISZED!!! Először meg is ijedtem rendesen, azonnal vittem is a szervizbe, és rettegtem, hogy ki kell-e kukáznom a drága pénzen megvett, hőn áhított járgányt! De nem kellett. :D Rádugták a számítógépet, mondták, hogy kontakt hiba, meg övfeszítő, meg biztosítéktábla, meg...a többire nem emlékszem, mert rég volt. :) A hibákat kiütötték, kontaktokat besprézték, teszt lefuttatták, minden OK, pénzt elkérték, mehetek. Még vagy kétszer visszavittem kb. egy éven belül, eljárási metódus ugyanez volt. Azóta lexarom! :) Időközben rájöttem, hogy ha előjön, nyomok egy-két enyhe gázfröccsöt, a motor túlpörög 2000-en, hiba eltűnik, a motorba visszatér az ERŐ! :D Azóta megtettem vagy 50000 km-t így. És megjártam Dalmáciát is! Ott mondjuk vicces volt, mikor emelkedőn állva a lámpánál nem húzott! :D De kuplung kinyom, két rúgás a gázon, és csikorgott a kerék! :D Csak érdekelne, hogy az általam leírt megoldás helyett van-e egy mérnökibb. Találkozott már valaki ezzel? Megoldás volt rá? Köszi minden hozzászólást előre is! :D

Szia, EAC fail: légtömegmérö hiba ! Tuti, ma cserélték a 2004-es fiesta van-ban, ugyanezek a hibák jelentek meg. Most volt elöször szervizelve 471 381 km van benne.