Szia
"- hideg inditásnál a kocsi pár mp-ig tartja az alapgázt, majd fokozatosan elkezdi engedni lefelé és majdhogynem már léáll a motor mikor az elektronika hirtelen visszahuzza a gázt ez megismétlodik 2x, majd ezután már minden OK meleg motornál semmi probléma VALAKINEK valami tipp?? Gyertya, gyertyához vezeto kabelek(oxidácio, nedvesedés)? "
Nekem hideg indulásnál nem emelte fel rendesen az alapjáratot, és ha indulni akartam több gázt kellett adnom neki, sőt rángatott is. 100m után semmi hiba.
Nekem a hőfok szenzor volt elkoszolódva, inkább cseréltem is.
Azóta egyszerre lehet vele menni, hidegen magas az alapjárat.
Jelei nem voltak, csak a végén olyan volt hogy 40 fok melegben 10 km után leesett a vízhőfok 1 egységet a kijelzőn. Addig gyanakodtam erre, akkor vált biztossá.
Ez csak 1 lehetőség, nem lehet tudni milyen hűtőfolyadékkal ment a kocsid.
Takarítása nem kerül semmibe. 2 emberes, mert amig kihuzod, valakinek be kell fognia a lyukat.
Hideg motornál ajánlom :DDD
Üdv.