szerintem az akksi jó,ha be tudta indítani az autót!
beindítás után pedig elvileg tölteni kellene a generátornak,kb 14-14,4 volttal.
márpedig ha tölt rendesen,akkor már az alacsony feszültség miatt nem világíthat.
én úgy tudom hogy egy akksiban kb 12,5 volt szokott lenni elvileg.
egy szakitól azt hallottam régebben,hogy indítózáskor mérve a feszültséget,az indítás pillanatában nem szabad lemenni a feszkónak 10,6 volt alá!ha nem megy ez alá az érték alá,akkor jó az akksi.
a baumaxban,vagy praktikerben lehet kapni alap digitális mérőműszert,700, 1000 ft körüli áron
ezek nem olyan rosszak,és még sokszor hasznukat lehet venni máskor is!
ezzel a módszerrel már ki lehet zárni a hibás akksi,generátor működést,ha eddig jó,akkor marad az abs,vagy kontakt hiba probléma
de sudye-nek igaza van,egy akksiboltos hamar megmondja,hogy az akksinak van-e baja.