én ezért is szerelem magam az autóm ha meg elakadok akkor ismerősöktől jöhet a segítség, esetleg szerviz de az is ismerős, és ott vagyok a kocsi mellett amíg csinálják. A kocsit nem hagyom ott sehol, időre megyek és úgy csinálják meg.
Nekem is a ház előtt van a szervízem, bár kényelmesebb lenne bevinni aztán csinálják. - igazából ezen még nem sokat gazdagodtak volna
. Autószerelő a végzettségem de csak a sajátomat csinálom.
Volt már rá példa , hogy nem akartam vele vesződni - más autóval - , sajnos a negatív lista igen hosszú, ide be sem férne. Azért egy példa:
Valamikor 1998 környékén, Franciaország SAAB 9000 2.3 Turbó óriási turbólyukkal megkergült motorral, tele elektronikával, gondoltam ráteszik a műszert a SAAB nál, mely mellesleg Jaguar és Rolls szervíz is volt egyben. Na itt kezdődtek a félelmek
, bementem mondván én csak egy műszeres vizsgálatot kérek, ne nyúljanak hozzá. Műszer rajta, természetesen semmi rendellenes. Mondják cseréljük ki a légmennyiség mérőt, - nem segített - akkor cseréljünk ECU t, az sem segített.
Végfejlemény: Nem akarták levenni - visszavenni - a két alkatrészt 13000 Frs számla. Üvöltözés= mindent visszaraktak 1000 Frs munkadíj mégis. Majd egy hétre rá találtam egyet bontóban, és a fickó mondta hogy próbáljam meg átrakni a motorvezérlő hőpatronját. Probléma megoldva számla 50Frs. Gondolhattam volna én is rá de ugye ilyenkor a legegyszerűbb nem jutott az eszembe. Ami érdekes, a szervíznek sem!!
Üdv