Hello kedves márka és model társak. Én egy Írországba szakadt honfitársotok kérném a segítségeteket.
Szert tettem itt egy 2000-es évjáratú 1.25 fiestára ami a következőt produkálja:
Reggeli hideg indításnál frankón beindul gázadás nélkül az alapjárat is frankón beáll, de amint egy kis gázt adok és utánna elemelem a lábam a pedálról akkor gázelvétel után lefullad. Rengeteg utánnaolvasás után eldöntöttem, hogy utánnajárok. Elég dühítő a dolog, mert előfordult, hogy nem volt időm melegíteni a motort és indultam volna hideg motorral, de nem bírtam mert folyton leállt.
Szóval egyik hétvégén nekiállok és megnézem mit tehetek.
Amiket szoktak javasolni:
- folytószelepház kitisztítása (1)
- folytószelep érzékelő ellenőrzése (2)
- üresjárati levegőszabályzó szelep takarítás
Az lenne a kérdésem, hogy előzőleg már lekaptam a légszűrőház fedelét és rákukkantottam az alapjárati szelepre és ha nem tévedek akkor az az amit a képen 3-assal jelöltem és zöldel bekereteztem a kilátszó részet. Ugye? valaki meg tudná erősíteni?
Azt nem tudom, hogy férek majd hozzá. El kell távolítani a légszűrőház alsó részét, mert azt nem tudom, hogy tudnám lekapni? Két anyát láttam amit sárgával kereteztem, és a folytószelepház 4 csavarja de azon kívul nem tudom mi rogziti.
Le tudná nekem írni valaki, hogy hogy jutok el a képen látott helyzettől az alapjárati szelep megkaparintásáig?
Segítséget előre is kösz!
http://kepfeltoltes.hu/view/110131/zetec-se_engine-rajz_www.kepfeltoltes.hu_.jpg