Üdv.
Egy év eltelt a szimering csere óta. Majdnem teljes a siker, kb.95%. Azért írom le ide, mert szerintem használható az infó. Én gyárival egyező minőségűt raktam be, a szíjtárcsa csonkját megsmirgliztem, ahogy fentebb írtam, de egy nagyon kis szivárgás azért észrevehető lett pár ezer km után. Ha cserélitek inkább az eredetit ajánlom,
lehet hogy a belső ajak jobban illik majd. Minimális az ár különbség.
(azért nem eredetit vettem, mert a bolt megrendelte nekem , de nem jött meg,
én meg kevés időm miatt, mentem a másikhoz aki délre ezt hozta)
Lehet hogy a vállasodott tömítőfelületet jobban kellett volna előkészítenem.
De köszi az előző gazdának aki 150.-ft-os szimeringet tett ide, ami kikeményedett és ezt tette....
Volt még a téma elején egy olajra vonatkozó kérdésem, akkor rövidre zártam hogy csak az előírt 5w 30 a jó.
Na idén is feljött nálam az olaj kérdés, mert nem tetszett a motorból kiszűrődő lánc kellemes csilingelése, surrogása
), és Ford Formula Plus 10w-40-et kapott. Kellemes lett a hangja, lassabban melegedik, tehát a hővezetése-kenése is jobb lett. Kicsit visszafogja a motort, de szerintem a 8v motor járásának ez jót tett. Fogyasztás nem érdekel, az eddig jó, szerintem az is marad. Amúgy óra szerint 240E Km van a vasban. De a valóság, hát....
Nyúlt ki valakinek a féltengely csapágy tartó kengyel úgy, hogy a jobb féltengely csapágy fel le járt és kopogott?
Olvastam korábbi fórumon ilyet régen... egy kocsinál.
Remélem nem lesz baja az olajtól, majd megírom a tapasztalatot.
M.Á.