Nos, hogy érthető legyen, csináltam pár képet...
Így nézett ki tegnap mikor elhoztam a boltból
Ez az a csavar amiről beszéltem. Ez szorítja össze a lengőcsapágyat.
Ez a csavar rögzíti a fékcsőtartót.
Ezután gumikalapáccsal addig ütöd, míg lenem csúszik a lengőcsapágy a lengéscsillapítóról.
Ezután a fenti rögzítést 1 csillagkulccsal meg egy imbuszkulccsal kilazítod.
Majd egyszerűen kiveszed a komplett gólyalábat.
A rugót összefogatod valamivel (pl valami erősebb dróttal), hogy ne ugorjon szét mikor szétszeded, mert akkor nemtudod összerakni csak rugóösszenyomóval.
Legalább 2 helyen fogasd össze a rugót, hogy nehogy féloldalasan feszüljön be.
Egy 19-es csillagkulccsal lazítsd le a lengéscsillapító felső részén levő csavart. Lecsavarás közben bizonyosodj meg róla, hogy a rugó nem fog szétugrani!!!
Ha ez megvan, fogd az új lengéscsillapítót és az összes alkatrészt tedd át a régiről.
Esetemben ültetőrugó került vissza, ez pont annyival rövidebb, hogy nem kell összenyomni a rugót az összeszereléshez.
Ha régóta nem volt már szétszedve a gólyaláb, akkor javaslom a toronycsapágyat zsírozd be, vagy szükség esetén cseréld ki...nem túl drága, de bosszantó, ha emiatt újra szétkell szedni.
Ha jól csináltad, valahogy így kell kinéznie
Nincs más dolgod mint visszatenni a helyére. Mielött visszateszed javaslom a lengőcsapágyon a teló helyét csiszold meg kicsit illetve kend be kicsit zsírral, hogy könnyebben a helyére csússzon.