Akkor nem próbálkozom tovább a hőgomba csereberélgetésével. Én nem takartam le az egész hűtőt, egy kis részét szabadon hagytam, bár valószínűleg jobb lenne az egész radiátort lefedni. Ez a PVC-dolog jó ötletnek tűnik, ezt én is kipróbálom.
Ami a légbeszívást illeti nem vettem még tüzetesen szemügyre. A hűtőradiátor felett van a belépőnyílás, de idáig úgy gondoltam, hogy van benne egy áramlásirányító ami a hőmérséklet függvényében hol kintről, hol pedig a motortérből szívja a levegőt. Ebben azonban már kezdek kételkedni. Ilyenkor télvíz idején nem árt, ha a motor a motortér meleg levegőjét szippantja be. A régi primitív autóknál télire átállítottuk a légszűrő belépőnyílását, hogy az a kipufogócsonk felől szívja a levegőt. Aztán később jöttek az áramlásirányítók. Az biztos, hogy hideg levegőből többet tud beszívni a motor, de az is biztos, hogy a nagyon hideg levegővel nehezebben is keveredik a benzin. A karburátoros masinák meg egyszerűen leálltak, mert a fagyos levegő plusz a benzin párolgása közben fellépő hűtőhatás eljegesítette a porlasztót. Egy próbát megér. Letakarom a hűtőrácsot is aztán majd kiderül.