Kicsit bővebben más is had tanuljon. Az első szériás MK6-ban kesztyűtartó leszed, a középkonzol oldalán az aktuátortól a motortér felé csatlakozó lehúz, majd két csavarral kivehető az előtét ellenállás. Vagy veszel cirka 3 kilóért új után gyártottat, vagy hőbiztosítékot cserélsz rajta a tizedéből. Az enyémben 184 fokos hőbiztosíték volt, 192 fokosra cseréltem, mert egyrészt csak azt kaptam, másrészt az új előtét modulokon is gyárilag azt láttam. Nem forrasztottam, hanem egy sorkapocs segítségével rögzítettem.
Ha már elégett oka is van. Érdemes kikapni a fűtőventilátor motort is és a csapágyak környékét kissé megpucolni, majd valamivel megpróbálni pótolni a kiszáradt, vagy kifolyt zsírzó anyagot. Nem egyszerű történet a ventit kikapni, de célszerű.
Itt találtam hozzá egy kis segítséget:
http://www.fusionguru.ru/forum/viewtopic.php?f=106&t=1623